EURO2024: Kwartfinales

Raul

Well-known member
Merino bracht een eerbetoon aan zijn vader (Angel Merino) na zijn doelpunt gisteren, wat hem bijna onsterfelijk maakte, want zijn vader scoorde 33 jaar geleden en deed een rondje om de cornervlag na zijn doelpunt en Merino junior deed hetzelfde als eerbetoon. Heel mooi.

Wat een doelpunt en wat een moment om te scoren. Merino is een redelijke voetballer die echt ongelooflijk blij is dat hij is geselecteerd voor Spanje.
 

Mario

Well-known member
Portugal - Frankrijk was zoal verwacht Verschrikkelijk om naar te kijken, en dan ga je zonder een open spel doelpunt te scoren naar de halve finale. Hopelijk wint Spanje wel van Frankrijk.
 

Raul

Well-known member
Ik zag gisteren de beelden van Portugal van een huilende Pepe die werd getroost door Ronaldo en ik realiseerde me dat we ze misschien kort zullen zien in het clubvoetbal, en het raakte me, want ik ben opgegroeid met deze generatie en het is een beetje intens om zulke spelers niet meer te zien op een internationaal toernooi. Ik heb er veel zien stoppen, maar je realiseert je dat je een fantastische generatie spelers niet meer zult zien spelen.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Het is sowieso het einde voor die succesvolle Real-generatie. Dit toernooi ook met de uitgeschakelde Kroos en eerder Modric.
 

Batigoal

Well-known member
Benieuwd naar de eerste wedstrijd. Zwitserland zit er lekker in en zou je zo'n beetje de favoriet kunnen noemen. Maar Engeland dwingt dit toernooi meevallers af.
 
Bovenaan