EURO2024: Halve Finales

Satyr

Administrator
Forumleiding
Spanje wint, nu ga ik een beetje vrede hebben als we morgen niet winnen. Ik kan niet weer een finale verliezen tegen Spanje aan.
 

Jacco

Well-known member
Heel mooi dat Frankrijk het niet redt.
Spanje gun ik de titel wel. Mooi voetbal. Na iedere wedstrijd lijken ze sterker.
Het is dat ik uit chauvinisme Nederland het nog meer gun.
Een finale Spanje-Nederland kan ik juist wel aan.
Ook als we verliezen. Verliezen van dat vervelende Frankrijk zou pijn doen, verliezen van Spanje kan ik aan, omdat zij het verdienen.
 

gevegt

Well-known member
Je bent een fan van Spanje, maar vindt je ego nog belangrijker en rent het veld op met een telefoon omhoog. Een steward haalt je neer en raakt daarbij Morato, een speler van je favoriete team.
Jammer dat je zelf niet een doodschop hebt gekregen..
 

Mario

Well-known member
Spanje wint, nu ga ik een beetje vrede hebben als we morgen niet winnen. Ik kan niet weer een finale verliezen tegen Spanje aan.
Dat dus. Aan de ene kant zou een nieuwe finale mooi zijn, aan de andere kant de wetenschap dat het wellicht een nieuwe verloren finale gaat opleveren. Ik denk ook nog steeds dat Spanje dit toernooi gaat winnen, en dat zou ook terecht zijn.

Maar goed, de bal is rond enz enz. Dat is voor het cliché topic.
 

Batigoal

Well-known member
Heel mooi dat Frankrijk het niet redt.
Spanje gun ik de titel wel. Mooi voetbal. Na iedere wedstrijd lijken ze sterker.
Het is dat ik uit chauvinisme Nederland het nog meer gun.
Een finale Spanje-Nederland kan ik juist wel aan.
Ook als we verliezen. Verliezen van dat vervelende Frankrijk zou pijn doen, verliezen van Spanje kan ik aan, omdat zij het verdienen.
Dit heb ik ook wel. Spanje speelt gewoon het beste voetbal en zou een verdiende winnaar van het toernooi zijn. Frankrijk en Engeland rommelen zich door het toernooi. Daarom zou ik wel balen als Oranje er vanavond uitvliegt tegen de Engelsen, krijg je dat irritante Football is Coming Home ook weer.
 

erka

Well-known member
Yup, er is maar één ploeg die het verdient qua spel en dat is Spanje. Maar de beste wint niet altijd in voetbal.
 

Raul

Well-known member
Ik heb de wedstrijd weer bekeken en ik vond Rodri eigenlijk de man of the match. Wat een prestatie gisteren.
 

Raul

Well-known member
Mijn bescheiden observatie van Spanje tot nu toe is dat Olmo een grote stap voorwaarts maakt na de blessure van Pedri. Morata die vooral gisteren alles gaf om de bal te veroveren. Merino's doelpunt en vooral de mentale weerbaarheid tegen Duitsland. Nacho en Vivian die er klaarstonden om in te vallen en degelijk speelden. De 16-jarige Yamal die voor onze ogen opgroeit en last but not least Laporte, Fabian en vooral Cucurella die de critici het zwijgen oplegt.
 
Bovenaan