EURO2024: Halve Finales

BlauwVinger

Well-known member
Genoemde aanvangstijden zijn overwegend lokaal. (UTC+0), hetgeen inhoudt dat de kick-offs afwijken van Comorian Mean Time. De Comoren hebben één uur voorsprong op de EET (Eastern European Time) oftewel de UTC +02:00 tijdzone, op háár beurt twee uren vooruitlopend op de CUT (Coordinated Universal Time).

Mx5oOfs.jpg
 

stc

Well-known member
Ik ben benieuwd voor de halve finale wedstrijd hoeveel invloed de rust periode tussen einde wedstrijden vandaag en de halve finale op woensdag heeft op spelers van Nederland en Engeland. Engeland heeft natuurlijk 120 minuten en penalty's in de benen en Oranje natuurlijk een intense 2de helft.
 

Makanaky

Well-known member
Ik ben benieuwd voor de halve finale wedstrijd hoeveel invloed de rust periode tussen einde wedstrijden vandaag en de halve finale op woensdag heeft op spelers van Nederland en Engeland. Engeland heeft natuurlijk 120 minuten en penalty's in de benen en Oranje natuurlijk een intense 2de helft.
Wie is favoriet?
 

ALenstra

Well-known member
Ik hoop op een finale Spanje-Nederland. Frankrijk-Engeland gaat een verschrikkelijke zaadpot worden.
 

erka

Well-known member
Eens. Het is alleen nog de vraag of Engeland de dubbele cijfers haalt tegen Nederland en in de finale. Dit toernooi hoeft eigenlijk niet meer gespeeld te worden, want de winnaar is al bekend.
 

André

Well-known member
Dat voetbal van Engeland doet pijn aan je ogen
Makkie voor Nederland daarna even Frankrijk verslaan en klaar
 

BlauwVinger

Well-known member
Het is niet ondenkbaar dat twee finalisten voort zullen komen uit één en dezelfde groep, namelijk Frankrijk en Nederland.
Wellicht kwam dat eerder voor...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Engeland heeft al één wedstrijd gewonnen dit EK, dus die zijn favoriet
 

Batigoal

Well-known member
Frankrijk haalt de creativiteit van Griezmann eruit voor extra zekerheid. Lijkt me verstandig om wat behoudender te spelen na al dat swingend aanvalsspel dit toernooi.
 

Raul

Well-known member
Helemaal klaar met de familie om Spanje te zien. Ik zag al wijzigingen in het team. Ik ben benieuwd of Frankrijk eens naar hun kwaliteiten gaan spelen.
 
Bovenaan