EURO2024: Groep D

BlauwVinger

Well-known member
Genoemde aanvangstijden zijn overwegend lokaal. (UTC+0). hetgeen inhoudt dat de kick-offs afwijken van Comorian Mean Time. De Comoren hebben één uur voorsprong op de EET (Eastern European Time) oftewel de UTC +02:00 tiidzone, op háár beurt twee uren vooruitlopend op de CUT (Coordinated Universal Time).
T9RrCE0.jpg
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Zit nu al een paar keer op de Duitser naar het EK te kijken, die Schweinsteiger als analist bevalt me wel. Als speler vond ik hem niet echt sociaal ed, maar als analist is hety een vriendelijke man geworden. Maar goed, als je bij thuiskomst oud-toptennisster Ana Ivanovic treft dan word je vanzelf wel heel aardig. :)
 

erka

Well-known member
Zit nu al een paar keer op de Duitser naar het EK te kijken, die Schweinsteiger als analist bevalt me wel. Als speler vond ik hem niet echt sociaal ed, maar als analist is hety een vriendelijke man geworden. Maar goed, als je bij thuiskomst oud-toptennisster Ana Ivanovic treft dan word je vanzelf wel heel aardig. :)

Ja, goede analist, maar hij heeft zo'n Beiers accent, ik versta m altijd maar amper.
 
Bovenaan