EURO2024: Groep B

Abubakari

Well-known member
Dat lijkt mij net niet nadelig voor Kroatië, want dan is Italië al zeker van de tweede ronde.
Moet je nog eerst maar winnen van Italië. Bij de eerste twee eindigen kun je al wel zo goed als vergeten als Italie van Spanje wint.
 
Laatst bewerkt:

Raul

Well-known member
Straks weer een prachtige klassieker op het programma en wie zal deze klassieker der klassiekers winnen?

Dit wordt overigens de 11e ontmoeting tussen Spanje en Italië in een groot toernooi, tussen EURO's (8) en Wk's (3), een record tussen twee Europese naties. Het is het vijfde opeenvolgende EK waarin ze elkaar treffen sinds 2008, ook een record. Na de overwinningen van La Roja op de EK's van 2008 en 2012, kreeg Italië revanche op de EK's van 2016 en 2021.

Wie zal vandaag de balans doen doorslaan? Ik gok zelf op een gelijkspel, dus een balans blijft in balans.
 

Raul

Well-known member
Fabián Ruiz kan zo goed voetballen. Ik geniet van zijn spel tot nu toe. Spanje twee grote kansen gemist. Williams en Ruiz beste spelers aan Spaanse zijde. Leuke wedstrijd tot nu toe.
 

Raul

Well-known member
Het middenveld van Italië wordt compleet overklast, mocht je van een middenveld spreken van Italië. Rodri, Ruiz en vooral een hele bewegelijke Pedri lopen het middenveld van Italië helemaal stuk. Mooi om te zien.
 

Abubakari

Well-known member
Het middenveld van Italië wordt compleet overklast, mocht je van een middenveld spreken van Italië. Rodri, Ruiz en vooral een hele bewegelijke Pedri lopen het middenveld van Italië helemaal stuk. Mooi om te zien.
Pas maar op, sta je straks opeens 0-1 achter met je prima middenveld, Italianen kunnen niet van je winnen maar je kunt wel van ze verliezen.
 

gevegt

Well-known member
Prima eerste helft van Spanje, maar ze vergeten de trekker over te halen.
Als ze dat maar niet gaat opbreken.
 
Bovenaan