Abubakari
Well-known member
Denk niet dat het nu nog 2-2 wordt.Schotland nu vele malen beter, zie het nog wel 2-2 worden.đ´ó §ó ˘ó łó Łó ´ó ż
Denk niet dat het nu nog 2-2 wordt.Schotland nu vele malen beter, zie het nog wel 2-2 worden.đ´ó §ó ˘ó łó Łó ´ó ż
Speelt voornamelijk bal. Havertz hapert in zijn aanloop maar alles om die Duitsers aan de winst te helpen. A bloody shame.Wat een belachelijke rode kaart zeg.
En van de commentator om daar helemaal niet aan te denken. Ik riep meteen rood+strafschop.Wat een flater van de regie om de rode kaart te missen.
Geen flater want het was geen rood waard. Geen buitensporige inzet, geen ernstig gemeen spel, geen directe scoringskans. Gewoon geel.Wat een flater van de regie om de rode kaart te missen.
Kralinger, blijf van die whiskey af.Geen flater want het was geen rood waard. Geen buitensporige inzet, geen ernstig gemeen spel, geen directe scoringskans. Gewoon geel.
Whiskey drink ik niet vaak. Whisky wel.Kralinger, blijf van die whiskey af.
Geel? dat meen je niet. Of je kijkt nooit Schots voetbal.Geen flater want het was geen rood waard. Geen buitensporige inzet, geen ernstig gemeen spel, geen directe scoringskans. Gewoon geel.
Whiskey drink ik niet vaak. Whisky wel.
Maar dit was nooit rood waard.
Onzin, ik heb niet gezopen en voel me prima. Dit was geel, niet meer dan dat. Laten we niet overdrijven.Kralinger, als je niet gezopen hebt dan heb je koorts ofzo. Want dit was echt diep diep diep donkerrood.
Onzin, ik heb niet gezopen en voel me prima. Dit was geel, niet meer dan dat. Laten we niet overdrijven.
Maar Turpin is een drama scheidsrechter. Dat wist ik al voor vandaag.
Niemand had geklaagd als dit met geel was afgedaan.Het was echt hartstikke rood. Maar goed.