EURO2024: Finale

Abubakari

Well-known member
Engeland kan het eerste land worden dat 2 opeenvolgde EK finales verliest. De Sovjet Unie heeft in totaal 3 EK finales verloren (1964, 1972, 1988) Duitsland heeft er ook 3 verloren, maar een daarvan was nog als West Duitsland (1976)
In 1988 was het toch ook nog West Duitsland?
 

Jacco

Well-known member
Het volgende WK is in de USA.
Bij het vorige WK daar werd er massaal gejuicht om o.a. verre inworpen.
 

Pieros

Active member
Van die mensen die normaal geen voetbal kijken maar wel heel zenuwachtig gaan doen en bij iedere simpele actie juichen alsof het de winnende in de laatste minuut is. Ik overwoog, om ze de complete voetbalervaring te geven, om bier naar ze te gooien
Of juist tegenovergesteld. Die bij een klein foutje de speler helemaal uitkafferen, want ze krijgen er toch genoeg voor betaald.
 

BlauwVinger

Well-known member
Van die mensen die normaal geen voetbal kijken maar wel heel zenuwachtig gaan doen en bij iedere simpele actie juichen alsof het de winnende in de laatste minuut is. Ik overwoog, om ze de complete voetbalervaring te geven, om bier naar ze te gooien
Ik stoor mij niet aan aanstekelijk enthousiasme van gelegenheidssupporters. Zelf begrijp ik niets meer van de regels omtrent buitenspel.

Waar ik me dan weer ook kan storen zijn ventjes met een acné-complex die voetbal alleen kennen van tv en die de cultclub Manchester City plastic vinden. Of pedante race -enthousiasten die authenticiteit opeisen 'omdat ze al keken voor het Verstappen-tijdperk'.
 

Jacco

Well-known member
Op voorhand was ik voor Spanje, maar hoe meer ik hier naar kijk hoe meer ik de Engelsen kan waarderen.
Ze verdedigen echt goed en zijn erg lastig te kraken. Geen schande dat Nederland er (ook) niet doorheen kwam.
 
Bovenaan