EURO2020: "Het Volksparkstadion is van Oranje" ... en Estland ook.

EURO2020: "Het Volksparkstadion is van Oranje" ... en Estland ook.

  • 2x winst

    Stemmen: 0 0,0%
  • 1x winst, 1x verlies

    Stemmen: 2 22,2%
  • 1x winst, 1x gelijk

    Stemmen: 5 55,6%
  • 2x gelijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2x verliezen en tot ziens maar weer.

    Stemmen: 2 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Frank Snoeks.....kan die man definitief weg?

Inderdaad... Wat een vent.

'het is buitenspel' (terwijl je in de herhaling al duidelijk zag dat het dat niet was). 2 minuten later tekenen ze een lijn op het beeld die duidelijk laat zien dat het dat niet was: 'het kan ook zo zijn dat het niet zo is'... Pfff.
 

JFK

Well-known member
'het is buitenspel' (terwijl je in de herhaling al duidelijk zag dat het dat niet was). 2 minuten later tekenen ze een lijn op het beeld die duidelijk laat zien dat het dat niet was: 'het kan ook zo zijn dat het niet zo is'... Pfff.

Dit dus.
 

JMD

Well-known member

Snoeks vindt zelf van niet maar Snoeks hoort bij het schaatsen. Dan kan ie bij de 10 km 25 ronden lang alles volkletsen... Maar ik denk dat Martin Hersman dolblij is dat hij die spraakwaterval niet meer naast zich heeft.
 

erka

Well-known member
Nederland speelt voorspelbaar en (zoals helaas vaker) veel te traag in de aanval. Wederom is het gebrek aan aanvallende toppers pijnlijk zichtbaar.

Duitsland is ook slecht trouwens.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dit Oranje begint steeds meer een tandenloos monster te worden tegen deze tegenstanders. Die Depay loopt overal behalve voorin en dan blijven Promes en Babel over. Daar wordt niemand bang van. Babel houdt nog weleens een balletje vast, maar cre?ert niks. Promes is helemaal onzichtbaar zeg.

Depay verbieden om op eigen helft te komen en Pr?pper voor De Roon graag. Verder voetbal je helemaal niet slecht, maar op deze manier ga je niet veel cre?ren.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ach, zo heel slecht is het niet eens, maar iedereen moet wel meedoen als er balverlies wordt geleden en volle bak omschakelen.
Promes bij de 1-0 is compleet zijn man kwijt.
Verder irriteer ik mij aan dat gekut van Blind en Depay bij vrije ballen en corners. Zet nu gewoon 1 poppetje achter de bal en zoek je goede koppers.
 
Bovenaan