Euro 2016 kwalificatie

Max

Administrator
Forumleiding
Nederland iig niet het enige Europese land die er wel bij was in Brazili? en er niet bij is in Frankrijk.
 

Friesland

Well-known member
Ik had Bosni?-Herzegovina verwacht. Met de uitschakeling van Bosni?-Herzegovina zullen de Spaanse spelers de enige "zwijgers" zijn. In plaats van de zwijgende Bosni?rs heb ik dan ook liever:

Het is jammer, dat ze altijd alleen het refrein spelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De Grieken zijn er ook niet bij.

Oja, die hebben er helemaal een puinhoop van gemaakt. Ik had niet verwacht dat er drie Europese landen zouden zijn die zich niet zouden kwalificeren gezien de helft van Europa mee mag doen.
 

erka

Well-known member
Ik had Bosni?-Herzegovina verwacht. Met de uitschakeling van Bosni?-Herzegovina zullen de Spaanse spelers de enige "zwijgers" zijn. In plaats van de zwijgende Bosni?rs heb ik dan ook liever:

Het is jammer, dat ze altijd alleen het refrein spelen.

Ik wil altijd nog een keer naar Croke Park, en dan naar de All-Ireland hurling of gaelic football finale. En dan dit volkslied erbij. Dat moet er nog een keertje van komen.
 

JMD

Well-known member
Ik wil altijd nog een keer naar Croke Park, en dan naar de All-Ireland hurling of gaelic football finale. En dan dit volkslied erbij. Dat moet er nog een keertje van komen.
Dat is zo gaaf inderdaad... Ben naar een 1/2 finale op Croke geweest, Gaelic football. Was mooi om mee te maken.
 

Kielse Rat

Well-known member
Mooi dat de Ieren er weer bij zijn. Het wordt wel een erg pijnlijke zomer voor de Schotten, die er als enige van de eilanden niet bij zijn. Engeland heeft 50% kans om een derby te spelen, want Wales, Ierland en Noord-Ierland zitten allen in pot 3.
 

erka

Well-known member
Bijna 1-0 voor de Denen, maar op de lat.

Enorm tempo in het begin van de wedstrijd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zlatan rent op en haalt zelfs nog de meest grote baggerballen. Wat een koning is het toch ook.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gelukkig stopt ie er mee na het EK.

Toch..?

Het verhaal was juist dat hij bij een mislukte playoffs ermee zou kappen. Nu zal hij wel doorgaan. Eens te meer omdat hij nog wel twintig jaar door wil gaan met voetballen.
 
Bovenaan