Daar zijn de meningen over verdeeld.Mag je zeggen. Gelukkig maar voor het goede land.
Daar zijn de meningen over verdeeld.Mag je zeggen. Gelukkig maar voor het goede land.
De Grieken zijn er ook niet bij.Nederland iig niet het enige Europese land die er wel bij was in Brazili? en er niet bij is in Frankrijk.
De Grieken zijn er ook niet bij.
Inderdaad. Je zou haast denken dat Kuipers en cohorten er op uit waren.Haha, wat een belachelijke penalty.
Ik had Bosni?-Herzegovina verwacht. Met de uitschakeling van Bosni?-Herzegovina zullen de Spaanse spelers de enige "zwijgers" zijn. In plaats van de zwijgende Bosni?rs heb ik dan ook liever:
Het is jammer, dat ze altijd alleen het refrein spelen.
Dat is zo gaaf inderdaad... Ben naar een 1/2 finale op Croke geweest, Gaelic football. Was mooi om mee te maken.Ik wil altijd nog een keer naar Croke Park, en dan naar de All-Ireland hurling of gaelic football finale. En dan dit volkslied erbij. Dat moet er nog een keertje van komen.
Dat is niet de offici?le versie, die is in de Ierse taal. Ook een mooiere versie vind ik.Ik had Bosni?-Herzegovina verwacht. Met de uitschakeling van Bosni?-Herzegovina zullen de Spaanse spelers de enige "zwijgers" zijn. In plaats van de zwijgende Bosni?rs heb ik dan ook liever:
Het is jammer, dat ze altijd alleen het refrein spelen.
Gelukkig stopt ie er mee na het EK.
Toch..?