Eten en Drinken

Miramar

Well-known member
Kapsalon shoarma op en een paar glazen Grand marnier. Morgen schatgraven op een akker dus alvast maar bruine bollen met oude kaas gesmeerd en twee blikken Monster groen mee. Lekkerrrrr.
 

gevegt

Well-known member
Kapsalon shoarma op en een paar glazen Grand marnier. Morgen schatgraven op een akker dus alvast maar bruine bollen met oude kaas gesmeerd en twee blikken Monster groen mee. Lekkerrrrr.
Zo slecht is het veld bij Utrecht toch niet?
 

gevegt

Well-known member
Vriendin gevegt neemt Nasi Ramses met extra rundvlees mee, mocht ze code geel overleven!:duim:
 

De Groene Scout

Well-known member
Lekker hoor met dit weertje, fijn achter het huis, biertje erbij, de BBQ aan en genieten.
5 pijpjes Grolsch, 2 worstjes, 2 filetlapjes, karbonade, biefstukje en 3 holzhackersteaks.

Heerlijk!!!:duim:
 

Hankie

Well-known member
Ik heb vandaag spareribs gemaakt met een totale gaartijd van 5 uur. Pfoe het resultaat mocht er zijn.
 
Laatst bewerkt:

Jozsef

New member
Hier ook de BBQ hoor. Donderdag, gisteren, en vanavond weer.
Lekker tot het donker is uitbuiken. Wel met ?cht bier ipv uilenzeik.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gisteren heerlijk aan het bier gezeten. Eerst de wat lichtere biertjes. Wat lentebiertjes, IPA en Farmhouse Ale van De 7 Deugden. Daarna een Brown Ale van LeFort. Vervolgens een Black IPA van Breugem. Daarna een Dubbele Imperial Stout van De Moersleutel. Vervolgens het hemelse biertje Paix Dieu. Daarna een Barley Wine van Walhalla. Tenslotte een Barley Wine van Jopen. Uiteindelijk een best mooie opbouw.
 

Abubakari

Well-known member
Hier ook de BBQ hoor. Donderdag, gisteren, en vanavond weer.
Lekker tot het donker is uitbuiken. Wel met ?cht bier ipv uilenzeik.

Lekker muziekje er bij zeker?

Barbecue, barbe-me, barbe-everybody.

(De Horror, ik heb dit liedje nu in mijn hoofd inclusief die blije eikel die het zingt).
 

ALenstra

Well-known member
Gisteren een blikje Fanta Mezzo gedronken. Smaakt zo'n beetje hetzelfde als Mezzo Mix dat alleen in Duitstalige landen te krijgen is.
 
Bovenaan