Eredivisieronde 7

Groningen-Feyenoord dat wint

• Groningen

• Feyenoord

• Eindigt gelijk

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

JMD

Well-known member
Ik zie nu de oorzaak van de penalty, maar kom op zeg, dit moeten we toch geen pingel vinden?
Hij ziet de bal niet eens, heeft het shirt vast (en andersom ook) en de bal valt op zijn hand..

Maasveld

Well-known member
Ik zie nu de oorzaak van de penalty, maar kom op zeg, dit moeten we toch geen pingel vinden?
Hij ziet de bal niet eens, heeft het shirt vast (en andersom ook) en de bal valt op zijn hand..
Misschien kan ie de volgende keer beter zijn handen thuis houden en naar de bal kijken.

zwammy

Well-known member
Je word ook zo moe van die willekeur.

Doelpunt bij NEC word afgekeurd omdat van Hooijdonk de keeper hindert, deze wordt dan wel goedgekeurd terwijl Lucassen gehinderd wordt. Prima dat deze goedgekeurd wordt maar stop toch eens met zelf regeltjes te verzinnen en houd je aan de regels die er zijn.

JMD

Well-known member
Jep, maar ze lijken we op weg naar hun 4e thuiszege dit seizoen en verloren uit nog niet, en verder ook weinig tegendoelpunten, alleen Feyenoord en Utrecht minder.

zwammy

Well-known member
Nou, het was weer even gezellig. Ik ga zuipen. Ajacieden gefeliciteerd. Leuk om jullie zo te zien ploeteren.

Reinoud

Well-known member
Jep, maar ze lijken we op weg naar hun 4e thuiszege dit seizoen en verloren uit nog niet, en verder ook weinig tegendoelpunten, alleen Feyenoord en Utrecht minder.
Toch totaal geen basis om verder te komen. Zou mij echt geen zorgen maken om Ajax als concurrentie. Maar PSV maakt natuurlijk ook nog geen indruk.

JMD

Well-known member
Toch totaal geen basis om verder te komen. Zou mij echt geen zorgen maken om Ajax als concurrentie. Maar PSV maakt natuurlijk ook nog geen indruk.
Het lijkt idd nergens op, maar ze halen wel de punten en hadden met een beetje fatsoenlijke aanvaller vorige week bij rist gewoon 1-3 voor moeten staan. Ik zou niet weten waarom PSV in de huidige vorm nou zoveel beter zou moeten zijn (veel instabieler achterin). Ja op papier zijn we stukken beter, maar voetbalduels worden op gras gespeeld.

Bovenaan