Nee hoor. Feyenoord gaat gewoon winnen daar van Groningen. Wellenreuther pakt nog wel een strafschop ofzo.Het rondspelen met Wellenreuther gaat dadelijk nog wel fout....
Feyenoord verliest vanmiddag. Zo verloren ze ook van fenerbahce en BragaNee hoor. Feyenoord gaat gewoon winnen daar van Groningen. Wellenreuther pakt nog wel een strafschop ofzo.
Nee ga ik niet vanuit. Feyenoord is geen PSV en Groningen geen Fenerbache/Braga. Feyenoord heeft gewoon het beste team op het moment. Ook zonder vedette Steijn wint Feyenoord gewoon. Vaessen maakt heus nog wel een fout.Feyenoord verliest vanmiddag. Zo verloren ze ook van fenerbahce en Braga
Laat Miramar maar, vroeger ging hij de hond uitlaten en nu post hij dat Feyenoord gaat verliezen en vervolgens winnen ze gewoon... Tijd dat Feyenoord eens gaat luisteren naar MiramarNee ga ik niet vanuit. Feyenoord is geen PSV en Groningen geen Fenerbache/Braga. Feyenoord heeft gewoon het beste team op het moment. Ook zonder vedette Steijn wint Feyenoord gewoon. Vaessen maakt heus nog wel een fout.
Ja maar feyenoord heeft op het moment het team wat het beste draait. Groningen verloor ook van PSV. Dus Feyenoord moet zeker winnen van de mannen uit Groningen.Laat Miramar maar, vroeger ging hij de hond uitlaten en nu post hij dat Feyenoord gaat verliezen en vervolgens winnen ze gewoon... Tijd dat Feyenoord eens gaat luisteren naar Miramar![]()
Hoe is het met je hond? Volgens mij wordt hij dit seizoen een stuk minder vaak uitgelaten.Hup Feyenoord
Miramar is de stc van Feyenoord 😉Laat Miramar maar, vroeger ging hij de hond uitlaten en nu post hij dat Feyenoord gaat verliezen en vervolgens winnen ze gewoon... Tijd dat Feyenoord eens gaat luisteren naar Miramar![]()
Eindstand 2-2Utrecht inmiddels 1-2 achter tegen Heerenveen
Niet voor niets dat PSV hem heeft verhuurd.Tygo Land krijgt 2x geel, dus rood en valt me sowieso smerig tegen. Zal wel talent hebben maar erg matig allemaal.