Eredivisie

JMD

Well-known member
Hoe krijg je die in hemelsnaam tegen de paal? Deze is nog erger dan die van Excelsior gisteren.
Mocht je hier als PSV nog punten verspelen dan gaat deze nog wel eens terugkomen...

Mario

Well-known member
Forumleiding
Zes punten uit 2 wedstrijden zie ik, prima start dus 🙂 Twente uit is normaal altijd lastig.

Batigoal

Well-known member
Waarom werd de handsbal van Penetra tegen Volendam in eigen strafschopgebied niet bestraft? De VAR liet niet de scheids niet eens kijken. Dat lijkt me duidelijk een penalty.

Zag daarnet trouwens pas goed de herhaling van de afgekeurde goal van Berghuis. Bal gaat via zijn been tegen zijn arm. Dat lijkt me geen handsbal.

stc

Well-known member
We lopen wel eens te mopperen op Kooij, maar wat Vd Eijk vandaag als scheids laat zien is echt bagger. Niet ten nadele van 1 van de 2 partijen, maar gewoon in het algemeen.
Het scheidsrechtersniveau in Nederland is al jaren middelmatig tot rond uit slecht. Ik zie bij de jongere generatie scheidsrechters niet echt er een topper tussen zitten. Geef mij maar Dun Jol.

JMD

Well-known member
Zag daarnet trouwens pas goed de herhaling van de afgekeurde goal van Berghuis. Bal gaat via zijn been tegen zijn arm. Dat lijkt me geen handsbal.
Rekening terug van Go Ahead uit van vorig jaar ;)

En het kan zeven regels terug zijn qua hands (want dat verandert nogal eens), maar volgens mij is elk hands van de aanvallende partij in de aanval die tot een doelpunt leidt strafbaar hands of het nou expres of (zoals hier) per ongeluk is.

Bovenaan