Eredivisie

Batigoal

Well-known member
En weer gelijk uit een corner! Dat is mooi, maar hopelijk wordt de organisatie wat beter neergezet, want dat lijkt nergens naar.

JMD

Well-known member
Maar kijk je ook de wedstrijden of ga je alleen af op tussenstanden/eindstanden? Want dan zie je toch dat Ajax door een cadeautje van Nauber op 0-1 kwam, maar verder overklast wordt door Go Ahead. Hoe kun je mijn post dan 'een trucje' noemen als Ajax voorlopig gewoon heel slecht voor de dag komt?
Als je goed gelezen had reageerde ik op je opmerking van 12.00, toen was de wedstrijd nog niet eens begonnen, dus maakt het geen fluit uit of ik de wedstrijd kijk.

Ik weet van mezelf dat ik als PSV voorstaat zeg 'dat het nog fout kan lopen' en dat als PSV achterstaat ik al zeg dat het klaar is. Jij en stc zeggen altijd voor het duel al 'dat het wel fout zal lopen' of 'dat X een veel betere selectie heeft dan PSV'.

Net als dat Miramar tijdens een duel van Feyenoord altijd zegt dat het 'een verloren wedstrijd' is of (vroeger) 'dat ik de hond ga uitlaten'.

stc

Well-known member
Opstelling PSV: Kovar; Dest, Flamingo, Yarek, Mauro JR; Schouten (C), Saibari, Veerman; Perisic, Plea, van Bommel.

Wissels: Olij, Schiks, Obispo, Sildillia, Nagalo, Til, Land, van den Berg, Driouch, Bajraktarevic, Man.

Prima opstelling, matige bank.

JMD

Well-known member
Ook altijd de opstelling van de tegenstander geven:
FC TWENTE: Unnerstall,v.Rooij,Bruns,
Pröpper,M.Rots,D.Rots,Zerrouki,
Hlynsson,Kjolo,Booth,v.Wolfswinkel

Batigoal

Well-known member
Itakura met een goed debuut, maar valt geblesseerd uit. Hopelijk ligt die er niet al te lang uit, want zo raak je van de regen in de drup.

JMD

Well-known member
Goede speler is dat, PSV was ook een paar keer met hem bezig, dat ging dan steeds niet door. Jammer voor ons.

Batigoal

Well-known member
Het is 2-2 gebleven. Uit bij Go Ahead wel een prima resultaat. Met Gloukh en Fitz-Jim stond er meer voetbal op het middenveld in de 2e helft en daardoor liep dat wat beter. Ik mag hopen dat Heitinga dat nu ook door heeft.

JMD

Well-known member
Net als Ajax heeft PSV deze ronde een op papier lastige uitbeurt, ben benieuwd hoe dat zo gaat.

Hups PSV!

JMD

Well-known member
Het is 2-2 gebleven. Uit bij Go Ahead wel een prima resultaat. Met Gloukh en Fitz-Jim stond er meer voetbal op het middenveld in de 2e helft en daardoor liep dat wat beter. Ik mag hopen dat Heitinga dat nu ook door heeft.
Jep, dit zijn duels waar je gewoon punten kan laten liggen.

JMD

Well-known member
Hoezo lastige uitbeurt? Jullie spelen tegen het lachertje van de competitie.
Nummer 6 vorig seizoen toch? Go Ahead werd 'maar' 7e...
Dat het vorige week niks was zegt toch niets over dit duel in eigen huis.

Twente gaat dit seizoen echt wel gewoon top 6 spelen, of dat dan 4e of 5e of 6e wordt hangt ook af van AZ en Utrecht. De top 3 van dit seizoen zal de traditionele top 3 zijn lijkt me (waarbij PSV favoriet is). (leest iedereen even mee voordat er weer gezegd wordt dat ik denk dat PSV het slecht gaat doen... ;) )

JMD

Well-known member
Ik zie nu pas de 0-1 (was halverwege de eerste helft ingeschakeld) van Klaassen, maar dat is wel weer een echte Klaassengoal, staat gewoon op de juiste plaats. Het is geen spits, maar wel het plaatsgevoel van een spits, staat altijd op de juiste plek. Echt knap.

Bovenaan