Als je goed gelezen had reageerde ik op je opmerking van 12.00, toen was de wedstrijd nog niet eens begonnen, dus maakt het geen fluit uit of ik de wedstrijd kijk.Maar kijk je ook de wedstrijden of ga je alleen af op tussenstanden/eindstanden? Want dan zie je toch dat Ajax door een cadeautje van Nauber op 0-1 kwam, maar verder overklast wordt door Go Ahead. Hoe kun je mijn post dan 'een trucje' noemen als Ajax voorlopig gewoon heel slecht voor de dag komt?
Hoezo lastige uitbeurt? Jullie spelen tegen het lachertje van de competitie.Net als Ajax heeft PSV deze ronde een op papier lastige uitbeurt, ben benieuwd hoe dat zo gaat.
Hups PSV!
Jep, dit zijn duels waar je gewoon punten kan laten liggen.Het is 2-2 gebleven. Uit bij Go Ahead wel een prima resultaat. Met Gloukh en Fitz-Jim stond er meer voetbal op het middenveld in de 2e helft en daardoor liep dat wat beter. Ik mag hopen dat Heitinga dat nu ook door heeft.
Nummer 6 vorig seizoen toch? Go Ahead werd 'maar' 7e...Hoezo lastige uitbeurt? Jullie spelen tegen het lachertje van de competitie.
Wat een onzin.Ook altijd de opstelling van de tegenstander geven: