Eredivisie XI eerste seizoenshelft 2015-2016

Fabian

Active member
Vermeer

Tete
Riedewald
Moreno
Kongolo

Bazoer
Bikel
Guardado

Kuijt
De Jong
Limbombe


Ziyech heb ik een aantal keer gefrustreerd hoofdschuddend niets uitvoerend op het veld zien staan. Drie 'beteren' lukt wel.
 

Pascallovic

Well-known member
Ziyech heb ik een aantal keer gefrustreerd hoofdschuddend niets uitvoerend op het veld zien staan. Drie 'beteren' lukt wel.
Je zou hem ook op zijn 10 goals en 5 assists kunnen afrekenen in een zaadelftal i.pv. de nog geen handvol wedstrijden waarin inderdaad geen reet uitvoerde. Spelers die er bij jou wel in staan hebben ook hun baalwedstrijden gespeeld.
 

Fabian

Active member
Je zou hem ook op zijn 10 goals en 5 assists kunnen afrekenen in een zaadelftal i.pv. de nog geen handvol wedstrijden waarin inderdaad geen reet uitvoerde. Spelers die er bij jou wel in staan hebben ook hun baalwedstrijden gespeeld.

Hij heeft zeker klasse,m maar ik ben fan van Bikel (wtf Heerenveen). Guardado en Bazoer kan ik niet negeren.

Ziyech zit toch wel diep he.

Ach gut. De typisch voorspelbare triestheid komt weer bij jou vandaan. Het zou eens anders zijn. Word eens origineel jongen of concentreer je op Heerlen wat ook zo diep zit.
 

Pascallovic

Well-known member
Hij heeft zeker klasse,m maar ik ben fan van Bikel (wtf Heerenveen). Guardado en Bazoer kan ik niet negeren.
Bikel is er zeker een goede en snap ook niet waarom een Heerenveen hem heeft laten gaan. Wel iemand die positief is opgevallen het afgelopen half jaar en bij Heerenveen was het ook niet dusdanig slecht dat ze er afscheid van hadden hoeven nemen.

Bazoer vind ik minder dwingend in zijn spel. Het ziet er wel goed uit, maar er mag ook best wat meer rendement bij. Dus hem zou ik er nog niet er in zetten als ik ook Ziyech kan kiezen. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.
 

Batigoal

Well-known member
Met max. 2 spelers per club kom ik tot dit team:

Cillessen

Karsdorp
Moreno
Kashia
Brenet

Bikel
Bel Hassani
Tibbling

El Ghazi
Santos
Ziyech
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Bikel is gewoon een enorme blunder van Vonk. Die schotelde hem een beloftencontract voor omdat men De Roon en Vd Beerg had voor zijn plek. Hansma kende hem nog en pikte hem op, De Roon is in Itali?, Vd Berg staat achterin en wij spelen met een verdediger op het middenveld. Dom dom dom.

Mijn team:

Cillissen

Karsdorp
Bruma
Riedewald
Leerdam

Bikel
Ziyech
Guardado
Bel Hassani

De Jong
Haller
 

zwammy

Well-known member
Ik volg zoveel van de eredivisie dat ik die Bikel niet eens ken, waar voetbalt die dan?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik wou het al niet zeggen haha. Voor m'n gevoel zie ik genoeg wedstrijden.

De enige die me opvalt bij NEC is die Foor. En Santos dan.

Hij is mij zondag wel opgevallen. Maar ik kijk dan ook niet genoeg wedstrijden om serieus een elftal samen te stellen.
 

A345

New member
Ik kijk ook vrij weinig, maar vind het heerlijk om lekker aan ongefundeerde namedropping te doen.
 
Bovenaan