Zoet, Tete, Marcellis, Kashia, Brenet, Bryan Smeets, Willem Janssen, Ziyech, Guardado, Linssen, Hoesen.
Je vergeet Hendrix.
Zoet, Tete, Marcellis, Kashia, Brenet, Bryan Smeets, Willem Janssen, Ziyech, Guardado, Linssen, Hoesen.
Je vergeet Hendrix.
Je zou hem ook op zijn 10 goals en 5 assists kunnen afrekenen in een zaadelftal i.pv. de nog geen handvol wedstrijden waarin inderdaad geen reet uitvoerde. Spelers die er bij jou wel in staan hebben ook hun baalwedstrijden gespeeld.Ziyech heb ik een aantal keer gefrustreerd hoofdschuddend niets uitvoerend op het veld zien staan. Drie 'beteren' lukt wel.
Je zou hem ook op zijn 10 goals en 5 assists kunnen afrekenen in een zaadelftal i.pv. de nog geen handvol wedstrijden waarin inderdaad geen reet uitvoerde. Spelers die er bij jou wel in staan hebben ook hun baalwedstrijden gespeeld.
Ziyech zit toch wel diep he.
Bikel is er zeker een goede en snap ook niet waarom een Heerenveen hem heeft laten gaan. Wel iemand die positief is opgevallen het afgelopen half jaar en bij Heerenveen was het ook niet dusdanig slecht dat ze er afscheid van hadden hoeven nemen.Hij heeft zeker klasse,m maar ik ben fan van Bikel (wtf Heerenveen). Guardado en Bazoer kan ik niet negeren.
Ach gut. De typisch voorspelbare triestheid komt weer bij jou vandaan. Het zou eens anders zijn. Word eens origineel jongen of concentreer je op Heerlen wat ook zo diep zit.
Ik neem een elftal met 6 spelers van 1 team erin niet serieus, zelfs niet als ze 3e staan.
Ik volg zoveel van de eredivisie dat ik die Bikel niet eens ken, waar voetbalt die dan?
Ik volg zoveel van de eredivisie dat ik die Bikel niet eens ken, waar voetbalt die dan?
Ik wou het al niet zeggen haha. Voor m'n gevoel zie ik genoeg wedstrijden.
De enige die me opvalt bij NEC is die Foor. En Santos dan.