Eredivisie XI eerste seizoenshelft 2015-2016

De Wolf

Well-known member
De winterstop is begonnen, iedereen 17 wedstrijden gespeeld. Tijd om een elftal samen te stellen van de beste spelers in de eerste seizoenshelft.

Vermeer

Tete
Kasshia
Riedewald
Karsdorp

Bazoer
Bel Hassani
El Ahmadi

Kuyt
De Jong
Elia
 

fr-keff

Active member
Vermeer
Karsdorp - Moreno - Riedewald - Kongolo
Guardado - Ziyech - El Ahmadi
Kuyt - De Jong - Elia
 

Methone

New member
Heb ook een beetje buiten de topclubs gekeken, en dan kom ik tot dit elftal.

Eredivisie.png
 

zwammy

Well-known member
Misschien moet je afspreken dat je maar een x aantal spelers van je eigen club erin mag verwerken anders is het alweer lachwekkend voordat we begonnen zijn
 

Max

Administrator
Forumleiding
Misschien moet je afspreken dat je maar een x aantal spelers van je eigen club erin mag verwerken anders is het alweer lachwekkend voordat we begonnen zijn

Vermeer, Kuyt en Kongolo staan ook gewoon in het Telegraaf elftal. Wat El Ahmadi en Elia in elftallen van de eerste seizoenshelft doen is mij een raadsel. Beide zien er leuk uit zonder al te veel rendement.
 

zwammy

Well-known member
Ik neem een elftal met 6 spelers van 1 team erin niet serieus, zelfs niet als ze 3e staan.
 

Maasveld

Well-known member
Cillessen
Tete-Kashia-Riedewald-Brenet
Guardado-Ziyech-Bel Hassani
Kuyt-De Jong-Limbombe

Bepaalde posities waren toch aardig lastig.
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Maar als je als Feyenoordfan Guardado er niet inzet, en wel 6 eigen spelers, dan is het niet heel erg objectief.

Nou moet je dat zelf weten, maar waarom Bel Hassani ipv Guardado. Welke reden is daar voor?
 

zwammy

Well-known member
Dat soort stelregels zijn toch onzinnig als een paar clubs gewoon de competitie domineren?

Jij vind dat Feyenoord zo domineert dat 6 spelers terecht is?

Sowieso een team zonder Ziyech of Guardad. Sorry hoor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jij vind dat Feyenoord zo domineert dat 6 spelers terecht is?

Sowieso een team zonder Ziyech of Guardad. Sorry hoor.

Nee, Feyenoord bakt er dit seizoen eerlijk gezegd vrij weinig van. Voetballend is het enorm matig. Echter een beperking aan het aantal spelers uit een team stellen vind ik onzinnig.

Ziyech hoort er inderdaad bij iedereen in te staan. Ieder elftal zonder hem valt niet serieus te nemen. Guardado kan je er wellicht nog uit laten.
 

Bernardo

Well-known member
Vermeer, Kuyt en Kongolo staan ook gewoon in het Telegraaf elftal. Wat El Ahmadi en Elia in elftallen van de eerste seizoenshelft doen is mij een raadsel. Beide zien er leuk uit zonder al te veel rendement.

Als de Telegraaf al de maatstaaf is.
 

gevegt

Well-known member
Toch wel grappig. Na de eerste twee posts is dit topic al niet meer serieus te nemen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vermeer
Tete - Moreno - Riedewald - Woudenberg
Guardado
Bel Hassani - Ziyech
Kuyt - De Jong - Rashica​
 

Janssen

Well-known member
Eredivisie XI eerste seizoenshelft 2015-2016

Zoet, Tete, Marcellis, Brenet, Hendrix, Bryan Smeets, Willem Janssen, Ziyech, Guardado, Linssen, Hoesen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan