Eredivisie XI eerste seizoenshelft 2015-2016

G

Gast

Guest
Idd! Heel leuk voetballertje. Snap heel goed dat iemand hem in de beste elf zet. Echt een voetballer waar je voor naar het stadion gaat. En ja hij mist ook wel een wat, gek h?! als hij dit niet deed zou hij ook niet bij Vitesse ballen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sowieso speelt Vitesse vrij aantrekkelijk voetbal met goede spelers. Ongelooflijk dat de Gelredome vaak vrij leeg is en De Kuip steeds vol. Qua spel zou het omgekeerd moeten zijn.
 

Methone

New member
Sowieso speelt Vitesse vrij aantrekkelijk voetbal met goede spelers. Ongelooflijk dat de Gelredome vaak vrij leeg is en De Kuip steeds vol. Qua spel zou het omgekeerd moeten zijn.

Ze zijn in Arnhem een beetje klaar om elk seizoen met een geheel nieuw elftal te moeten spelen, flink wat Chelsea huurlingen en slechts 3 Nederlanders. In het begin van de overname dacht men serieus dat ze een keer kampioen konden worden, dus bleef men wel, daarna meestal gewoon "best of the rest".
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Rashica? Da's die van Vitesse, die twee keer op rij voor een lege goal de bal naast/over kreeg?

Ik wilde absoluut iemand van de leukst voetballende ploeg van de eredivisie in mijn team. Maar mijn middenveld stond wel vast en ook om De Jong en Kuyt kon ik, statistisch gezien, niet heen. En Rashica vind ik, ondanks die enorme misser, erg positief opvallen.
 

Susa

New member
Cillesen
Tete
Moreno
Brenet
Guardado
El Ahmadi
Bazoer
Kuyt
Haller
Qazaishvili
Ziyech
 

delmaestro

Well-known member
Serieus Kashia? Die is z'n basisplek kwijt vanwege een aantal flinke blunders. Dan eerder Kruiswijk :)

Serieus Kruiswijk? Beperkt in ALLES. Dan eerder Kashia :)

Leuk dat Bosz hem wissel zet, maar Kashia in een verder top elftal gaat naar mijn idee prima werken... Ik zou hem tevens aanvoerder maken... Kwaliteit koppelen aan inzet heet dat...
 
Bovenaan