gevegt
Well-known member
Hij heeft geel gehad, dus ik ga er vanuit dat ze er niks meer mee kunnen.
Klopt.
Hij heeft geel gehad, dus ik ga er vanuit dat ze er niks meer mee kunnen.
Ik vind dat zo'n bizarre regel. Geel, dus we kunnen er niets meer aan doen.
Overigens mag die Higler best eerder fluiten als er iemand al 3 kwartier aan het shirt hangt en niet loslaat. Niet dat Huntelaar zo mag reageren natuurlijk.
Op een gegeven moment is wel duidelijk dat die speler aan het shirt blijft hangen en er nooit voordeel gaat komen.Dus je wil de voordeel regel afschaffen?
Op een gegeven moment is wel duidelijk dat die speler aan het shirt blijft hangen en er nooit voordeel gaat komen.
Sowieso gewoon een slecht weekend voor de VAR. Dat systeem brengt nog steeds veel discussie als de mannen in de controlekamer de gevallen allemaal anders beoordelen.
vd Brom is niet boos, maar teleurgesteld.
Veel erger kan het niet.
Alsof jij iets voelde toen je stoned en dronken binnenkwam waggelen na een avondje stappen.
Als je al 5 punten laat liggen tegen Graafschap en Willem II heb ik nog niet eens het vermoeden dat ze bij de eerste 5 eindigen...Het is wel heel aandoenlijk als je enigzins het idee had dat Feyenoord ook maar een beetje in de buurt van PSV en Ajax zou eindigen.
Nou, zo leuk is het niet om met een gigantische kater wakker te worden en dan van iedereen de silent treatment te krijgen.
Wel lekker rustig. Met een kater zit je niet op lawaai te wachten.
Als je al 5 punten laat liggen tegen Graafschap en Willem II heb ik nog niet eens het vermoeden dat ze bij de eerste 5 eindigen...
Ik schatte Feyenoord in op plaats 3. Te hoog denk ik. Zolang kindjes van de club mogen blijven falen zullen ze nog wel verder zakken...Aha, dan had ik je post verkeerd ge?nterpreteerd
Ik schatte Feyenoord in op plaats 3. Te hoog denk ik. Zolang kindjes van de club mogen blijven falen zullen ze nog wel verder zakken...