Eredivisie speelronde 8

Eredivisie speelronde 8

• Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vind dat zo'n bizarre regel. Geel, dus we kunnen er niets meer aan doen.

Pascallovic

Well-known member
Overigens mag die Higler best eerder fluiten als er iemand al 3 kwartier aan het shirt hangt en niet loslaat. Niet dat Huntelaar zo mag reageren natuurlijk.

Batigoal

Well-known member
Sowieso gewoon een slecht weekend voor de VAR. Dat systeem brengt nog steeds veel discussie als de mannen in de controlekamer de gevallen allemaal anders beoordelen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
vd Brom is niet boos, maar teleurgesteld.
Veel erger kan het niet.

Arme AZ-spelers. Mijn moeder was ook altijd teleurgesteld in plaats van boos, als ik ergens in de ochtend zo stoned en dronken als een garnaal binnen kwam waggelen na een avondje stappen. Klotegevoel is dat.

Miramar

Well-known member
Het is wel heel aandoenlijk als je enigzins het idee had dat Feyenoord ook maar een beetje in de buurt van PSV en Ajax zou eindigen.
Als je al 5 punten laat liggen tegen Graafschap en Willem II heb ik nog niet eens het vermoeden dat ze bij de eerste 5 eindigen...

Pascallovic

Well-known member
Ik schatte Feyenoord in op plaats 3. Te hoog denk ik. Zolang kindjes van de club mogen blijven falen zullen ze nog wel verder zakken...

Zolang AZ, Vitesse en FC Utrecht ook nog niet draaien zou Feyenoord nog wel 3e kunnen worden. Die ploegen maken geen betere indruk dan Feyenoord.

Bovenaan