gevegt
Well-known member
Ah, natrappen is dus geel tegenwoordig.
Bij Higler wel. Altijd goed om te onthouden.
Ah, natrappen is dus geel tegenwoordig.
Bij Higler wel. Altijd goed om te onthouden.
Wat een smerige overtreding van Malacia.
Wat een smerige overtreding van Malacia.
Waarom spreekt die Sol nog geen Nederlands?
Iedereen woont toch in een provincie?:cab:Dat is niet zo vreemd toch? In die provincie spreekt niemand normaal Nederlands.
Heb alleen nog een vraag aan de Feyenoord kenners. Is er geen betere linksachter dan Malacia in de Feyenoord selectie?
AZ heeft gewoon slecht gespeeld. Als ik Koeman zou zijn, zou ik overwegen of Bizot wel geselecteerd moet worden.
Heb alleen nog een vraag aan de Feyenoord kenners. Is er geen betere linksachter dan Malacia in de Feyenoord selectie?
Klopt, net als met Huntelaar en Promes gisteren. Dat zijn toch duidelijke rode kaarten lijkt me.Schandalige overtreding idd. Bizar dat de VAR bovenstaande niet heeft bestraft
Het is heel simpel. AZ wil voetballen en juist Ajax, PSV en Feyenoord hebben er baat bij als een tegenstander wil meespelen. Als je dan achterin de boel niet dicht kan houden zoals de PAF-clubs dat wel kunnen dan win je nooit. Ze kunnen ook niet omgaan met de druk. Net alsof ze het niet gewend zijn. Inmiddels is die serie ook zo lang dat ze het niet meer weten. Ze hebben het via de eigen stijl gedaan, ze hebben het met 5-3-2 geprobeerd en ook nog met een veredelde 4-4-2. Ze zitten er niet meer in de buurt.AZ verliest 18 van de laatste 22 duels tegen PSV, Ajax en Feyenoord. Dat is echt een schandalige score. Denk dat er weinig subtoppers zijn in NL met een slechtere score. Hoe komt het dat die serie van AZ zo slecht is? Wil men te graag laten zien dat het de top 3 aankan en gaat het daarom mis? Want AZ eindigt permanent vlakbij of soms zelfs tussen PSV, Ajax en Feyenoord, dus zou het de ploeg moeten zijn waartegen die 3 ploegen het het lastigst hebben.(behalve de onderlinge duels dan)
Heeft ie vorig seizoen in Alkmaar tegen PSV als in de bekerfinale gedaan. 2x geen resultaat.Eigenwijsheid van de coach. Hij weigert zich aan te passen aan een betere tegenstander.
Hij heeft geel gehad, dus ik ga er vanuit dat ze er niks meer mee kunnen.Kan Huntelaar dan nu alsnog geschorst worden?
Het is heel simpel. AZ wil voetballen en juist Ajax, PSV en Feyenoord hebben er baat bij als een tegenstander wil meespelen. Als je dan achterin de boel niet dicht kan houden zoals de PAF-clubs dat wel kunnen dan win je nooit. Ze kunnen ook niet omgaan met de druk. Net alsof ze het niet gewend zijn. Inmiddels is die serie ook zo lang dat ze het niet meer weten. Ze hebben het via de eigen stijl gedaan, ze hebben het met 5-3-2 geprobeerd en ook nog met een veredelde 4-4-2. Ze zitten er niet meer in de buurt.
Heeft ie vorig seizoen in Alkmaar tegen PSV als in de bekerfinale gedaan. 2x geen resultaat.