Eredivisie: Speelronde 7

Mario

Well-known member
Forumleiding
En natuurlijk nemen we dan een achterbal niet snel en hoog, maar willen we weer opbouwen.
Echt jongens, donder op. Ga lekker interlands spelen, ga daar de zaak verkloten met de klotevoorzetten, het ballerinagedrag, het eeuwig zelf aan de bal willen blijven, het risicoloos heen en weer willen passen, het steeds maar weer snel de bal verspelen... Je kon vandaag Ajax al op 5 punten zetten terwijl je Ajax, Utrecht en Twente uit al gehad hebt...
Rustag... volgens mij ben je toe aan een vakantie naar Nieuw Zeeland. 😉

Verliezen kan gewoon een keer gebeuren..ik ga mij er niet druk over maken. Het was een mooie middag weg met de meiden. En oh ja, er was ook.nog voetbal vanmiddag. Better luck next time.

JMD

Well-known member
Pak een halve seizoenkaart van NAC JMD, ben de wel genezen van de term verschrikkelijk slecht voetbal
Haha, te ver weg... Maar bij NAC is het wel gezellig ja.

Ja, wat dat betreft zouden wat jaren in de middenmoot je goed doen.
Behalve supporter van PSV ben ik ook altijd supporter van Haarlem geweest... (woonde vroeger vlakbij het stadion) Dus weet echt wel hoe dat is hoor.

JMD

Well-known member
Vergelijking tegen wie de top 5 gespeeld heeft qua ranglijst:
AZ: 6, 9, 10, 13, 15, 17, 18
Feyenoord: 9, 11, 12, 14, 15, 16, 17
PSV: 4, 5, 6, 7, 8, 12, 15
FC Twente: 3, 8, 10, 13, 14, 16, 17
Ajax: 3, 6, 7, 10, 13, 16, 18

Na de interlandbreak direct de nummer 2 tegen 1 (Feyenoord - AZ dus), en dan 2 weken later PSV - Feyenoord en AZ - FC Twente en de week daarna Ajax - AZ en de week daarna dan FC Twente - Ajax.

ALenstra

Well-known member
Een dubbel interlandweekend. Pas op 9 oktober wordt de competitie weer hervat. Dan staat PSV-Heerenveen op het programma.

JMD

Well-known member
Een dubbel interlandweekend. Pas op 9 oktober wordt de competitie weer hervat. Dan staat PSV-Heerenveen op het programma.
Jep, op een vrijdag, dit ivm de CL van de week erna. Weet niet of dit nou zo handig is wat PSV aangevraagd heeft. Interlandbreak duurt tot dinsdag, dus op woensdag spelers pas terug, en uit Zuid Amerika misschien pas donderdag...

Ajax - NEC en Feyenoord - AZ dan o.a. op zaterdag en op zondag speelt o.a de onderste 6 tegen elkaar met FC Utrecht - Willem II, Telstar - ADO Den Haag en PEC Zwolle - Cambuur

JMD

Well-known member
Overigens vind ik die dubbele interlandbreak een uitkomst: bondscoaches hebben hun spelers wat langer bij elkaar, het clubvoetbal wordt niet vlak na de start alweer onderbroken en er is 1 interlandbreak minder. Misschien nog beter als ze ook de novemberbreak erbij gaan nemen en dan ergens vanaf 10 oktober t/m 30 oktober ofzo alle interlands afwerken van het hele najaar.

Bovenaan