Met Evert ten Napel als commentaar dus een leuke wedstrijd voor de neutrale toeschouwer!
Als er iemand strontvervelend is, dan is dat wel die Evert ten Napel.
Is Evert Ten Napel ook van mening dat RKC Waalwijk dit jaar gaat promoveren?Ik deel vaak wel zijn mening en hij geeft ook vaak zijn mening tijdens zijn commentaar.
Maar mijn favoriet is toch Sierd de Vos.
Is Evert Ten Napel ook van mening dat RKC Waalwijk dit jaar gaat promoveren?
Het is ook lastig voetballen met twee vingers in de neus en in een deuk liggend om die Ospaltieri met zijn vuurpijlen richting eigen doel. Op 60% spelen en dan nog de 0 houden en makkelijk winnen, wat een prutsers bij Fortuna, elke kans recht op Onana af schieten, nee daar worden we nerveus van.Wel leuk trouwens om eens 90 minuten naar superheld Blind te kunnen kijken. Die heeft werkelijk niks goed gedaan.
Die gast leek wel ladderzat, zelden zo'n onhandige sul in de eredivisie gezien, wat een onbeholpen onhandige gast. Kan Janssen iemand eens een echte prutser noemen, zit ie alleen op Blind te letten...Ajax gisteravond met weinig inspanning niet in de problemen gekomen. Prima gedaan dus. Dolberg lijkt in ieder geval zijn scherpte weer terug te krijgen. Binnenkort weer in de basis. Jammer dat die kneus met dat knotje achterin bij Fortuna Ziyech geblesseerd trapte en daar geen kaart voor kreeg.
Geen idee.. maar toen ik vorig jaar zei dat Emmen en Fortuna gerust naar de Eredivisie konden promoveren werd ik ook voor gek verklaard. :duim:
Nijhuis, normaal gesproken een topper. Maar wat een belachelijke rode kaart geeft hij hier. Gustafson is een beetje te laat ja, maar dit slaat helemaal nergens op.