Eredivisie: speelronde 5

JMD

Well-known member
meten met twee maten. Er wordt inconsequent gefloten.
Gisteren ook bij die sliding van AMrabat. En Sano krijgt geel, terwijl Klaassen(?) ook met gestrekt been op de enkel inkomt...

Het lijkt arbitragetechnisch helemaal nergens op. Maar ja, Van Meenen staat aan het roer. Die was totaal niet geschikt als scheids, maar gaat nu beoordelen hoe de scheidsen zijn. Daarvoor was het Van Egmond, Uilenberg en Blankenstein. Is toch een iets ander kaliber.

JMD

Well-known member
Ah niet gezien, al tijden mee gestopt sinds ze dom gaan praten tussen de samenvattingen door
Eens, maar daarom kijk ik altijd de tweeminutensamenvattingen op nos.nl.. Ze doen niet alles goed bij de NOS, maar dat doen ze echt weergaloos (al duurt het soms wel lang voor ze er op staan, maar ok), net als de samenvattingen bij het WK.

stc

Well-known member
Gisteren ook bij die sliding van AMrabat. En Sano krijgt geel, terwijl Klaassen(?) ook met gestrekt been op de enkel inkomt...

Het lijkt arbitragetechnisch helemaal nergens op. Maar ja, Van Meenen staat aan het roer. Die was totaal niet geschikt als scheids, maar gaat nu beoordelen hoe de scheidsen zijn. Daarvoor was het Van Egmond, Uilenberg en Blankenstein. Is toch een iets ander kaliber.
Van Egmond en Uilenberg waren nou ook niet de beste scheidsrechters.

Met van Meenen ooit nog een gesprek gehad voor het talententraject bij de KNVB als scheidsrechter.

Dat Koeman JR 2x scoort uit een strafschop is leuk voor Koeman, maar niet uniek. Ik weet dat bij de amateurs keeper Maikel van der Kooij ooit 2x uit een strafschop scoorde in een wedstrijd van Vitesse Delft tegen DEVJO (3-4 voor Devjo // seizoen 1993/1994)

JMD

Well-known member
Van Egmond en Uilenberg waren nou ook niet de beste scheidsrechters.
Waren idd geen Jol, Van Swieten, Vd Ende enz, maar wel internationale ervaring. Wel diverse toppers/Klassiekers gefloten. Volgens mij heeft Van Meenen nog nooit een duel tussen Ajax/Feyenoord/PSV gefloten.

stc

Well-known member
Waren idd geen Jol, Van Swieten, Vd Ende enz, maar wel internationale ervaring. Wel diverse toppers/Klassiekers gefloten. Volgens mij heeft Van Meenen nog nooit een duel tussen Ajax/Feyenoord/PSV gefloten.
Jawel Ajax - FC Volendam in 2009. Hij was meer actief in de 1ste divisie. Zijn broeder is fysio bij Feyenoord. (de broeder van Nagtegaal is trouwens ook fysio bij Sparta)

Lu.

Member
Ihattaren speelt weergaloos, scoort nog mazzelig de 0-1, maar geeft een juweel van een assist waar de 0-2 uitkomt en schiet vervolgens van iets van 30 meter de 1-3 binnen.

Dan wil je hem spreken als media, en mag je wat mij betreft als club nog even vragen aan de media om het alleen over de wedstrijd te hebben. Waar kiest Buijs voor: Ihattaren mag niet met de media spreken. Gevolg, het halve interview gaat over Ihattaren. Buijs wordt boos, maar heeft dit toch echt aan zichzelf te wijten, maar hij staat weer even in de aandacht. Zonde dat dat op deze manier moet, want met 10 uit 5 (en de nederlaag tegen AZ kwam echt ook door die snelle rode kaart) heb je een wereldstart, temeer daar ook nog een uitduel bij PSV bijzit.
Altijd als Mo iets voor de camera zegt, wordt daar door allerlei lui negatief op gereageerd. Dus ik heb er alle begrip voor.

JMD

Well-known member
Jawel Ajax - FC Volendam in 2009. Hij was meer actief in de 1ste divisie. Zijn broeder is fysio bij Feyenoord. (de broeder van Nagtegaal is trouwens ook fysio bij Sparta)
Met alle respect voor Volendam, maar sinds wanneer is Ajax - Volendam een topper? Van Meenen zal ongetwijfeld ook wel eens PSV en Feyenoord gefloten hebben, maar ik had het over topduels (dus die tussen Ajax/Feyenoord/PSV)

Bovenaan