Eredivisie speelronde 5

Eredivisie speelronde 5

• Totaal aantal stemmers
    17
  • Opiniepeiling gesloten .

Forza AZ

Well-known member
Wat een onzin eigenlijk. Ik ben met wat in de buurt van Rotterdam wonende Feyenoorders, een Rotterdamse Ajacied en een Heerenveenfan naar Heerenveen - Feyenoord geweest. Totaal geen gezeik gehad en kon overal zo doorlopen. Vorig seizoen trouwens idem dito, toen we in min of meer dezelfde samenstelling bij Heerenveen - Ajax waren.

Tja, de goeden moeten inderdaad lijden onder het gedrag van een kleine groep die rotzooi schopt. Maar het was wel echt nodig, omdat 2 jaar geleden er echt problemen waren in het stadion bij AZ-Feyenoord met Feyenoord-"fans" die zich misdroegen tussen het AZ-publiek.
Offici?el hoefden seizoenkaarthouders zich ook niet te identificeren vorig seizoen, maar ze vroegen er toch om en ik had geen zin in een discussie.

hipp00

New member
Ook buiten het voetbal mogen ze hufters harder aanpakken.

Alleen die andere hufters dan, he. Als ik persoonlijk een keer over de schreef ga, moet dat natuurlijk gewoon kunnen en moeten ze zich niet met mij bemoeien. Ik doe bijv. Niet aan bumperkleven, die andere gasten rijden gewoon te langzaam! ;-)

Offici?el hoefden seizoenkaarthouders zich ook niet te identificeren vorig seizoen, maar ze vroegen er toch om en ik had geen zin in een discussie.

Heb je zo’n lelijk hoofd, dat ze jou toch als een mogelijke Feyenoorder zagen? ;-)

gevegt

Well-known member
Ondanks dat Ramselaar vanavond al heeft gespeeld, zit hij morgen gewoon bij de selectie.

stc

Well-known member
Opstelling ADO: Groothuizen; Malone, Troup?e, Beugelsdijk, Kanon; Malone, El Khayati, Immers; Becker, Necid, Hooi.

Opstelling PSV: Zoet; Dumfries, Schwaab, Viergever, Angelino; Rosario, Hendrix, Pereiro; Bergwijn, De Jong en Lozano.

De nieuwe aanwinsten en Ramselaar zitten op de bank.

JMD

Well-known member
Die bal was niet eens zo heel slecht gespeeld van Immers (gevaarlijk, oke...), maar alle Hagenezen slapen.

Pascallovic

Well-known member
Die bal was niet eens zo heel slecht gespeeld van Immers (gevaarlijk, oke...), maar alle Hagenezen slapen.
Vanuit die positie recht door het centrum terugspelen zonder dat een ploeggenoot er simpel bij kan en iets mee kan doen. Gewoon een domme bal.

JMD

Well-known member
Vanuit die positie recht door het centrum terugspelen zonder dat een ploeggenoot er simpel bij kan en iets mee kan doen. Gewoon een domme bal.

Zeker, maar je mag van die 3 ADO-spelers die dichterbij staan dan Lozano toch iets meer verwachten dan stil blijven staan.

JMD

Well-known member
Als ik ADO was zou ik Meijers wisselen, die gaat echt zijn 2e gele kaart krijgen anders.

JMD

Well-known member
Hetzelfde type uitduel als in Sittard en Zwolle: PSV controleert het duel, maakt de 0-1 en is daarna de controle compleet kwijt.
Wachten op de 1-1 nu.

Bovenaan