Eredivisie speelronde 5

Eredivisie speelronde 5

• Totaal aantal stemmers
    17
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Punt is alleen dat supporters van Groningen, PEC en nog een aantal clubs dat ook vinden.
Opvallend dat dit seizoen de nummer laatst na 5 duels 'al' 3 punten heeft, dat elke ploeg al minimaal 1x gewonnen heeft.
Het zou mij niks verbazen als het hele rechterrijtje komend seizoen tot vlak voor het eind nog tegen degradatie speelt, dus vanaf plaats 10 tot 18. Bovenin is het PSV en Ajax, een gat, dan AZ/Feyenoord/Vitesse en dan de rest (want Heracles zal denk ik ook wegvallen).

Dat PSv en Ajax het samen gaan uitmaken maakt de topper van komende zondag zo belangrijk. Normaal was het altijd: 'je wordt kampioen tegen de kleintjes', maar ik denk dat er heel veel walkover voor PSV en Ajax gaan komen. Als PSV zondag wint is het gat 5 punten. Tuurlijk zal PSV nog punten verspelen (dat deed het grote PSV van 1988 en 2005 ook, net als het Ajax van begin jaren 70 en 1995), maar dat gaan Ajax en PSV dit seizoen echt niet vaak doen.

Begin augustus gaf ik geen cent voor PSV tov Ajax (toen die Blind en Tadic haalden en Ziyech hielden), maar doordat PSV Zoet, Lozano en De Jong behield en ?cht goed ingekocht heeft kan dit PSV de titelstrijd aan, zeker omdat de bank nu ook sterk is.

Laatst bewerkt:

Janssen

Well-known member
Begint een beetje een autistenclubje te worden hier. Ik ga niet overal smilies bijzetten vriend.

Batigoal

Well-known member
Het zegt genoeg dat iemand als Dave Bulthuis in de krant aan mag geven dat hij niet meer linksback wil spelen.

Dave Bulthuis is dus een leiderstype bij ons. Dave Bulthuis, die ?berhaupt blij mag zijn dat hij een bak geld verdient met dat gepruts. Dave Bulthuis die zijn bek moet houden, de bal moet inleveren of wegschieten en uitgelachen moet worden door medespelers die vele malen vaardiger zijn.

Die Dave Bulthuis is bij ons blijkbaar een bepalend figuur.

Dat zegt ook meteen alles over onze selectie.

Het is echt hoog tijd voor een andere trainer.

Toch fijn dat PEC Zwolle eindelijk een POSITIEF eigen vermogen heeft doordat er geen kwaliteit meer op het veld staat

Wat een ontzettend slecht elftal hebben we dit jaar.

Hallo laatste plaats!

En hup Emmen! Met 6 spelers in 't veld + de trainer die niet goed genoeg waren voor Ron Jans en Hans Nijland.
(Bakker, Veendorp, Bijl, Ben Moussa, Arias, Bos + Lukkien)

Het is gezellig onderin de Eredivisie.

Bovenaan