Was je opa zo'n slechte kaarter? Of was jij zo'n slechte leerling?"Achteraf kaarten is altijd makkelijk" zei mijn opa altijd
Nee, meer dat mijn opa niet zoveel hield van nabeschouwen na een rondje klaverjassen. Wat gebeurd was, was gebeurd en achteraf kan je heel makkelijk zaken beredeneren hoe het anders had gemoeten. Mijn opa kon echt heel goed kaarten (mijn oma ook), die waren vooral goed in het onthouden van wat er allemaal al aan slagen gevallen waren. Zelfs toen ze een beetje 'mistig' in hun hoofd werden kon je ze bij kaarten echt niet kloppen met wat er al 'gevallen' was.Was je opa zo'n slechte kaarter? Of was jij zo'n slechte leerling?
Dan zullen ze ongetwijfeld ook niet snel in paniek zijn geraakt bij het verliezen van de eerste slag terwijl ze een goede hand hadden.Nee, meer dat mijn opa niet zoveel hield van nabeschouwen na een rondje klaverjassen. Wat gebeurd was, was gebeurd en achteraf kan je heel makkelijk zaken beredeneren hoe het anders had gemoeten. Mijn opa kon echt heel goed kaarten (mijn oma ook), die waren vooral goed in het onthouden van wat er allemaal al aan slagen gevallen waren. Zelfs toen ze een beetje 'mistig' in hun hoofd werden kon je ze bij kaarten echt niet kloppen met wat er al 'gevallen' was.
Cambuur is ook echt slecht. Inmiddels 0-3.Eerste helft loopt soepeltjes.
Zonder goed te spelen 0-2 voor.
Klopt het dat FC Twente op het moment 5 keepers heeft in de 1ste selectie?Ik vind het toch ook wel prettig dat die Drommel er een keer in staat. Die kan toch wel een beetje beter meevoetballen.
Ja, dit was nog slechter dan de andere slechte wedstrijden. Toen hadden ze nog een goeie fase, die hadden ze nu ook al niet. Achterin open huis, veel dom balverlies, slap in de duels. Benieuwd of er nog een club is die hier punten aan verspeelt. Of er moeten de komende paar dagen nog 8 goeie spelers bij komen.Wow, wat zijn wij slecht. Punten record kan gebroken worden.
Nog niks gezien maar wat in elk geval wel fijn is is dat ze weer regelmatig meer dan 2x scoren want dat kwam de afgelopen jaren niet veel voor.Niet briljant, wel een effectief Ajax. En al 2 uitoverwinningen. Vorig jaar boekten we de 2e uitoverwinning pas in december(!).
Is zodat ze onderling geen contact kunnen maken. Cambuur supporters kunnen er niet doorheen kijken, mensen in het uitvak wel.Ik zie dat Cambuur de wand van het uitvak heeft afgeplakt. Is dat zodat iemand die vuurwerk gooit tenminste niet meer ziet naar wie hij het gooit?