Eredivisie speelronde 4

gevegt

Well-known member
Heeft die verlengd dan? Of zou die weggaan?

Goede speler hoor, heb hem er zeer graag bij, maar vind hem niet bij de uitblinkers horen.

Samen met Luuk de beste op het veld.

stc zal het morgen beamen en die heeft er verstand van.

JMD

Well-known member
Afgelopen.
Jammer dat we in de 2e helft niet meer dan 2x gescoord hebben. Maar goed, met 6-1 kan je niet ontevreden zijn.

Ramselaar laat in zijn invalbeurt zien waarom hij vaak op de reservebank zit.

gevegt

Well-known member
PSV wint de topper van het weekend.

Voor alle ouwe zakken hier, welterusten. Ik ga zuipen.

gevegt

Well-known member
Nog even, Als Viergever Sol op 1 schot na in bedwang kan houden gun ik die jongen een transfer naar Ajax.

Mario

Well-known member
Wat een held h?, die van Bommel om ook nog ff aan het doelsaldo te werken :duim:

stc

Well-known member
PSV heeft belachelijk slecht gespeeld moet ik zeggen. Ze zijn helemaal van de mat getikt door Willem II. Willem II had gewoon voor moeten staan na 3 minuten. Dan was het een andere wedstrijd geweest. Bij de 4-1 zag het er verdedigend ook weer slecht uit. Daarnaast was de Jong alleen goed. De rest, met Pereiro voorop, weer een middelmatig tot slecht. Alleen PSV was dodelijk effectief deze wedstrijd qua kansen...

ALenstra

Well-known member
Waarom speelde ADO in de rode reservetenues? Dat slaat toch nergens op als de tegenstander in zwart-rood speelt? Groen-geel was toch beter?

Max

Administrator
Forumleiding
Hij heeft wel gelijk. Ik heb er niks van gezien, maar ik vond het ook weer erg slecht.

Max

Administrator
Forumleiding
Als hij goed zou zijn in de ballen dragen, dan kan je hem best selecteren. Ik denk dat je dan beter die Jorrit kan selecteren waar gevegt het steeds over heeft.

Bovenaan