Eredivisie: speelronde 32

JMD

Well-known member
Je lijkt wel een Ajacied. Het bedrog is uitgesmeerd over meerdere decennia. Dat zou jij toch moeten weten.

Zwart geld was de jaren '80 en doping de jaren '70. Dat is meer dan 30 jaar terug... Dat zijn wel heel erge oude koeien...

Maasveld

Well-known member
Gefeliciteerd! Echt een klasse seizoen van jullie.

Dank. De laatste weken is het wel behoorlijk bagger, maar de eerste pakweg 25 wedstrijden waren voor ons doen echt fantastisch. Ik heb het al eens eerder gezegd, een huldiging is na dit seizoen eigenlijk meer op z'n plaats dan na vorig seizoen.

Plop!

Dan kunnen jullie ons vast wel die drie puntjes geven over anderhalve week.
Laten we dat maar niet doen he. De enige kans om het seizoen nog met glans af te sluiten.

Gefeliciteerd, erg knap!
Als kleine :duim: :duim: hebben we het toch aardig gedaan dacht ik!

delmaestro

Well-known member
Vrijwel alle voetbalfans in Nederland buiten Twente hopen op een overwinning van Vitesse als het zo blijft. Hoe vaak gebeurt dat???

Is dat zo vreemd? Vitesse is ongekend populair in het gehele land. En over anderhalve week zal de sympathie nog groter zijn...

Batigoal

Well-known member
Dickie Advocaat lijkt het toch te flikken. :duim:

Ik krijg de laatste weken zowaar sympathie voor Roda met die gekke Schahin voorin. Misschien voor de verandering maar ??n wissel: Fortuna erin i.p.v. FC Twente. Dan mogen die volgend jaar samen met NEC voor een leuke titelstrijd in de Eerste Divisie zorgen.

Max

Administrator
Forumleiding
Dickie Advocaat lijkt het toch te flikken. :duim:

Ik krijg de laatste weken zowaar sympathie voor Roda met die gekke Schahin voorin. Misschien voor de verandering maar ??n wissel: Fortuna erin i.p.v. FC Twente. Dan mogen die volgend jaar samen met NEC voor een leuke titelstrijd in de Eerste Divisie zorgen.

Doet Jong Ajax volgend naar niet meer mee om de titel?

Bovenaan