Toch nog de 2-1 in blessuretijd!Drie negatieve ingrepen van de VAR voor Heracles later staat het 1-1. Wedstrijd lijkt dood te bloeden.
Toch nog de 2-1 in blessuretijd!
Gefeliciteerd met de verdiende overwinning BH!
Zolang AZ maar niet wint vind ik alles goed...Ik hoop dat Vitesse en AZ straks gelijkspelen.
Heeft een mindere periode, maar met 6 goals en 5 assists in 10 duels zou je toch zeggen dat ie wel wat kan.
Makkelijke zege weer, was niet echt het verwachte ultra defensieve Groningen. Helpt ook wel dat je vlot op 1-0 komt natuurlijk maar ik had de indruk dat Groningen met wat andere intenties kwam dan vorig seizoen.
😂😂Rust zacht familieman
Zolang AZ maar niet wint vind ik alles goed...
Laten we eerst maar eens winnen, dat is al een tijd terug tegen Feyenoord.Volgende week de mannen van Zuid op bezoek in Eindhoven. Ik hoop eerlijk gezegd dat het weer een grote overwinning wordt voor de heren uit Philipsdorp.
Laatste 3 wedstrijden is het niet best, maar daarvoor wel gezien dat ie een goeie functionele techniek heeft, de bal in de aanname al goed heeft liggen en direct kan scoren. Typische Ajax spits van de laatste jaren ook, niet direct een enorme doelpuntenmaker maar wel heel belangrijk, in vorm een aanspeelpunt die een bal vast kan houden en een goed vervolg geeft.Qua goals en assists doet hij het inderdaad uitstekend. Maar ik vind hem voetballend al de hele tijd erg matig.
Als ik Freek Jansen van VI mag geloven dan is de selectie van Vitesse ook helemaal klaar met Bazoer.Bazoer doet vanmiddag niet mee bij Vitesse, is disciplinair geschorst. Schijnt zich misdragen te hebben op de training.
Als ik Freek Jansen van VI mag geloven dan is de selectie van Vitesse ook helemaal klaar met Bazoer.
PSV heeft wederom een slechte tweede helft gespeeld. Gelukkig wel de 3 punten binnengehaald.
Ik verwacht wel dat dat gaat gebeuren, want naar alle waarschijnlijkheid blijft hij.Seuntjes van Fortuna vind ik wel een heel leuke speler. Die zou toch hogerop moeten kunnen.
Ik verwacht wel dat dat gaat gebeuren, want naar alle waarschijnlijkheid blijft hij.