Eredivisie Speelronde 25

Een poll?

  • Ja, HUP Fortuna

    Stemmen: 8 50,0%
  • Nee gevegt

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16

stc

Well-known member
PSV heeft wederom een slechte tweede helft gespeeld. Gelukkig wel de 3 punten binnengehaald.
 

erka

Well-known member
Heeft een mindere periode, maar met 6 goals en 5 assists in 10 duels zou je toch zeggen dat ie wel wat kan.

Makkelijke zege weer, was niet echt het verwachte ultra defensieve Groningen. Helpt ook wel dat je vlot op 1-0 komt natuurlijk maar ik had de indruk dat Groningen met wat andere intenties kwam dan vorig seizoen.

Ja, makkelijke zege inderdaad. Zoals altijd eigenlijk wel in Amsterdam. Nooit een monsterscore ofzo maar altijd wel eenvoudig.
Wel een onzinpenalty trouwens.
 

stc

Well-known member
Zolang AZ maar niet wint vind ik alles goed... :)

Hoe sneller wij afstand nemen van Feyenoord, AZ, Vitesse en Groningen, hoe beter dit is. Hoe eerder PSV geplaatst is voor Europees voetbal, hoe sneller er een grote schoonmaak binnen de selectie kan plaatsvinden.

Volgende week de mannen van Zuid op bezoek in Eindhoven. Ik hoop eerlijk gezegd dat het weer een grote overwinning wordt voor de heren uit Philipsdorp.
 

JMD

Well-known member
Volgende week de mannen van Zuid op bezoek in Eindhoven. Ik hoop eerlijk gezegd dat het weer een grote overwinning wordt voor de heren uit Philipsdorp.
Laten we eerst maar eens winnen, dat is al een tijd terug tegen Feyenoord.

Inmiddels 1-0 voor Vitesse overigens.
 

JMD

Well-known member
Afgelopen. Mooi zo. Gat naar plek 3 wordt weer 5 punten. 1 van de 2 komende duels winnen en je staat op zeker 2e als je de interland break in gaat en dan hebben we de complete top 5 gehad terwijl Feyenoord, az en Vitesse nog tegen Ajax moeten, en Vitesse en Feyenoord nog tegen elkaar moeten.
 

gevegt

Well-known member
Seuntjes van Fortuna vind ik wel een heel leuke speler. Die zou toch hogerop moeten kunnen.
 

Abubakari

Well-known member
Qua goals en assists doet hij het inderdaad uitstekend. Maar ik vind hem voetballend al de hele tijd erg matig.
Laatste 3 wedstrijden is het niet best, maar daarvoor wel gezien dat ie een goeie functionele techniek heeft, de bal in de aanname al goed heeft liggen en direct kan scoren. Typische Ajax spits van de laatste jaren ook, niet direct een enorme doelpuntenmaker maar wel heel belangrijk, in vorm een aanspeelpunt die een bal vast kan houden en een goed vervolg geeft.
En 6 goals in 10 wedstrijden is dan ook best okay. Maar wat er sinds PSV uit loos is...
 

ALenstra

Well-known member
Bazoer doet vanmiddag niet mee bij Vitesse, is disciplinair geschorst. Schijnt zich misdragen te hebben op de training.
Als ik Freek Jansen van VI mag geloven dan is de selectie van Vitesse ook helemaal klaar met Bazoer.
 

delmaestro

Well-known member
Als ik Freek Jansen van VI mag geloven dan is de selectie van Vitesse ook helemaal klaar met Bazoer.

Heeft hij het elke selectiespeler gevraagd? Of is het op andere bronnen gebaseerd? Het vaak twijfelachtige huiswerk van Gelderlander journalist Lex Lammers bijvoorbeeld, wat Freek grotendeels heeft zitten overpennen...
 

Janssen

Well-known member
PSV heeft wederom een slechte tweede helft gespeeld. Gelukkig wel de 3 punten binnengehaald.

Dit vond ik nou typisch zo'n pot die met publiek erbij wel eens heel anders had kunnen aflopen in de tweede helft.

Staat tegenover dat je nu in uitwedstrijden om dezelfde reden wat meer punten pakt waarschijnlijk, maar toch.
 

Janssen

Well-known member
Ik verwacht wel dat dat gaat gebeuren, want naar alle waarschijnlijkheid blijft hij.

En toch heb ik het idee dat je voor die 3 a 3,5 ton een betere kunt krijgen. Misschien niet per se een betere voetballer maar wel eentje met minder nukken en wat minder van het weer ahankelijk.
 
Bovenaan