gevegt
Well-known member
Zit je nu op het account van Waterreus?Bizar. Excelsior gewoon na 25 wedstrijden evenveel punten als SC Heerenveen. VVV ook heel knap trouwens. De prijs van trainer van het jaar moet naar van der Gaag of Maurice Steijn.
Zit je nu op het account van Waterreus?Bizar. Excelsior gewoon na 25 wedstrijden evenveel punten als SC Heerenveen. VVV ook heel knap trouwens. De prijs van trainer van het jaar moet naar van der Gaag of Maurice Steijn.
Ik zit nog steeds in Almere hoor.Zit je nu op het account van Waterreus?
Wat een fantastisch seizoen weer. Heerlijke overwinning.
Ik zit nog steeds in Almere hoor.
En weer gefeliciteerd!
Volgend weekend zijn we weer eens op Woudestein. Kijken of AZ ook te pakken is!
Van onze 32 punten, zijn er 22 uit gehaald. In de stand over uitwedstrijden staan we 4e, alleen achter PSV, Ajax en AZ. Aangezien we thuis tegen AZ spelen wordt het heel lastig!
Doe niet zo stoer. Je IP adres geeft heel duidelijk aan dat je richting Amersfoort rijdt.
JFK is op de hoogte.
Succes!
Ik ben ook aanwezig. Alleen hoop ik natuurlijk niet op punten voor Excelsior.En weer gefeliciteerd!
Volgend weekend zijn we weer eens op Woudestein. Kijken of AZ ook te pakken is!
In uitwedstrijden is AZ juist wel in vorm. 3x eenvoudig gewonnen bij Willem II, Twente en NAC afgelopen weken. In thuiswedstrijden gaat het wat moeizamer met AZ.Ik heb het idee dat AZ de laatste weken ook niet in geweldige vorm is.
Ik ben ook aanwezig. Alleen hoop ik natuurlijk niet op punten voor Excelsior.![]()
Je bent welkom voor een biertje na afloop!
Na afloop gaat niet lukken. Ik kom met de supportersbussen mee.
Vooraf ben ik misschien wel in het supportershome van Excelsior, als gast van de SV Excelsior als vertegenwoordiger van de SV van AZ.
Kralinger, we kunnen ons de hand schudden. De 2 clubs met de laagste begroting, keurig gepositioneerd in de middenmoot en 9 wedstrijden voor het einde al zo goed als veilig. We hebben vorig jaar een huldiging gehad, maar eigenlijk is die huldiging dit seizoen nog een stuk rechtvaardiger.
Geen Huntelaar en Sch?ne vandaag bij Ajax. Siem de Jong en Eiting zijn hun vervangers.
Die worden gespaard voor Jong Utrecht maandag?