Eredivisie Speelronde 25

Eredivisie Speelronde 25


  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

Kralinger

Administrator
Forumleiding
En weer gefeliciteerd!

Volgend weekend zijn we weer eens op Woudestein. Kijken of AZ ook te pakken is!

Van onze 32 punten, zijn er 22 uit gehaald. In de stand over uitwedstrijden staan we 4e, alleen achter PSV, Ajax en AZ. Aangezien we thuis tegen AZ spelen wordt het heel lastig!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van onze 32 punten, zijn er 22 uit gehaald. In de stand over uitwedstrijden staan we 4e, alleen achter PSV, Ajax en AZ. Aangezien we thuis tegen AZ spelen wordt het heel lastig!

Ik heb het idee dat AZ de laatste weken ook niet in geweldige vorm is. Plus AZ is een ploeg die ook in uitwedstrijden wel wil voetballen. Daarnaast verliest Excelsior zelden als ik erbij ben. Kortom, ik heb er vertrouwen in!
 

JFK

Well-known member
Doe niet zo stoer. Je IP adres geeft heel duidelijk aan dat je richting Amersfoort rijdt.
JFK is op de hoogte.
Succes!

Ik zit op mijn gemakje lekker te zuipen, ineens is het ding-dong.....staat Pasvallovic voor de deur.
In het vervolg zal ik je aanwijzingen voor wat betreft IO-adressen serieuzer opvolgen.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik heb het idee dat AZ de laatste weken ook niet in geweldige vorm is.
In uitwedstrijden is AZ juist wel in vorm. 3x eenvoudig gewonnen bij Willem II, Twente en NAC afgelopen weken. In thuiswedstrijden gaat het wat moeizamer met AZ.
 

Forza AZ

Well-known member
Je bent welkom voor een biertje na afloop!

Na afloop gaat niet lukken. Ik kom met de supportersbussen mee.

Vooraf ben ik misschien wel in het supportershome van Excelsior, als gast van de SV Excelsior als vertegenwoordiger van de SV van AZ.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Na afloop gaat niet lukken. Ik kom met de supportersbussen mee.

Vooraf ben ik misschien wel in het supportershome van Excelsior, als gast van de SV Excelsior als vertegenwoordiger van de SV van AZ.

Oh dat is tof! Wie weet treffen we elkaar in het supportershome dan. Even kijken hoe het loopt, maar doorgaans pakken wij voor de wedstrijd ook een biertje daar.
 

Maasveld

Well-known member
Zuur, hadden een goede stap richting de play-offs kunnen zetten. Sterke 1ste helft, maar de 2de helft ver terug gezakt. In de laatste 10 minuten wel nog enkele goede mogelijkheden gecre?erd. Vreemde gewaarwording eigenlijk, licht teleurgesteld zijn na een gelijkspel tegen Vitesse. We hebben wel heel hard moeten lachen om die linksback van Vitesse. Ik heb echt nog nooit iemand gezien die zo'n slechte timing heeft.

Kralinger, we kunnen ons de hand schudden. De 2 clubs met de laagste begroting, keurig gepositioneerd in de middenmoot en 9 wedstrijden voor het einde al zo goed als veilig. We hebben vorig jaar een huldiging gehad, maar eigenlijk is die huldiging dit seizoen nog een stuk rechtvaardiger.
 

JMD

Well-known member
Typisch, Heerenveen dat nu verliest... en wat een geblunder daar achterin, vorige week ook al een tegengoal door de bal veel te moeilijk bij de eigen zestien willen rondspelen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Kralinger, we kunnen ons de hand schudden. De 2 clubs met de laagste begroting, keurig gepositioneerd in de middenmoot en 9 wedstrijden voor het einde al zo goed als veilig. We hebben vorig jaar een huldiging gehad, maar eigenlijk is die huldiging dit seizoen nog een stuk rechtvaardiger.

Absoluut, jullie doen het ook fantastisch. Wie had ooit verwacht dat beide clubs met 9 wedstrijden te gaan al zo goed als veilig zouden zijn en zelfs nog kans hebben op Europese PO?
 

vakx2.0

Banned
Die worden gespaard voor Jong Utrecht maandag?

Nee joh, ze zijn bang dat hij na al die ophef op de bon gaat vanmiddag. En hopen erop dat de scheidsrechters een kortetermijngeheugen van een weekje hebben.

Geen verkeerde gok van Ajax... ze zouden daarin best wel eens gelijk kunnen hebben.
 
Bovenaan