Eredivisie Speelronde 25

Eredivisie Speelronde 25


  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

zwammy

Well-known member
Mooi, onderste 3 verloren. Helaas zelf maar 1 punt maar nog alt beter dan niets. Zaterdag Feyenoord, pakken we die gewoon.
 

Abubakari

Well-known member
Als Ajax nu gewoon zo'n eerste helft begint , hoe je het laatste half uur voetbalt dan win je zulke wedstrijden gewoon met 2 of 3-0 .

Valt me wel vaker op, voor rust traag en gemakzuchtig en dan na rust pas gas geven. Loopt vaak nog wel goed af, maar het gaat je ook een keer opbreken wanneer je maar 45 minuten je best doet. Vandaag dus. Kun je pech hebben in de tweede helft, maar je hebt het voor rust verkloot door vrijwel niks te cree?ren.
Nu is januari/februari over het algemeen sowieso niet de beste periode van Ajax, gelukkig is het bijna maart. Al is het seizoen nu wel zo'n beetje over. Tweede plaats zullen ze wel vasthouden, eerste plaats lijkt me nu wel verkeken. Ook als Ajax gewonnen had trouwens, bij winst in de Kuip had ik PSV ook die 5 punten niet meer weg zien geven.

Totaal verloren seizoen dus. Mooi kut dat je dat eind februari al definitief vast kunt stellen.
 
Bovenaan