Eredivisie Speelronde 25

Eredivisie Speelronde 25


  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

Forza AZ

Well-known member
For the record: PSV heeft nog 1 zege nodig om zich voor het 45e seizoen op rij te plaatsen voor Europees voetbal. :)
1 zege is nog niet genoeg. Utrecht kan nog op 71 punten komen, Feyenoord nog op 69. Dus met 1 zege kan PSV nog steeds 4e worden, en in combinatie met bekerwinst van Willem II is dat een ticket voor de play-offs.
 

JMD

Well-known member
1 zege is nog niet genoeg. Utrecht kan nog op 71 punten komen, Feyenoord nog op 69. Dus met 1 zege kan PSV nog steeds 4e worden, en in combinatie met bekerwinst van Willem II is dat een ticket voor de play-offs.

Zag het inderdaad. Dacht dat we nog 8 duels hadden, maar zijn er nog 9.
 

JMD

Well-known member
Is nog steeds zo als PSV veel punten verspeeld. Wat ik niet verwacht overigens.

Als hij er van uitgaat dat Ajax alles wint is het gat nog 4 punten (want Ajax wint dan ook bij PSV), dan mag PSV (gezien het doelsaldo) dus slechts 1x verliezen of 1x gelijkspelen. Dat gaat PSV echt nog wel doen.
Alleen zie ik Ajax ook niet alles winnen.
 

gevegt

Well-known member
Als hij er van uitgaat dat Ajax alles wint is het gat nog 4 punten (want Ajax wint dan ook bij PSV), dan mag PSV (gezien het doelsaldo) dus slechts 1x verliezen of 1x gelijkspelen. Dat gaat PSV echt nog wel doen.
Alleen zie ik Ajax ook niet alles winnen.
Het is gewoon gelul in de ruimte. Een Twent die Amsterdams arrogant wil doen.
 

vakx2.0

Banned
Same old story... Ajax krijgt knikkende knietjes als ze echt kampioen 'dreigen' te worden.

Het gaat ze weer niet lukken. Ondanks al die stoere woorden van Ten Hag. "Als we alles winnen, zijn we kampioen". Bam, meteen puntverlies!

Bij PSV, het omgekeerde. Met gif en woede over afgelopen week het veld opgekomen. Baas in De Kuip... dat was even geleden. Meer dan terechte overwinning. En weer netjes terug op zeven punten.

Zonnetje erbij. Lekker.
 

vakx2.0

Banned
Het gat was 5 punten, ja dat is echt 'dreigen' kampioen te worden.

Als je de geluiden en grootspraak van afgelopen week mocht geloven, was het nog maar een kwestie van 2 wedstrijden en 'hup, over PSV heen'.
Veel woorden, geen daden. Geen goede zet om Huntelaar buiten de basis te houden trouwens.
 

gevegt

Well-known member
Afijn, laten we het bij ons zelf houden.
Cocu heeft vandaag laten zien dat hij het tactisch aardig onder de knie begint te krijgen. Vooral met betrekking op Brenet en Pereiro.
 

Pascallovic

Well-known member
Als je de geluiden en grootspraak van afgelopen week mocht geloven, was het nog maar een kwestie van 2 wedstrijden en 'hup, over PSV heen'.
Veel woorden, geen daden. Geen goede zet om Huntelaar buiten de basis te houden trouwens.

Dat is maar net wat je wilt horen natuurlijk. Dat Ajax wanneer ze alles hadden gewonnen kampioen zouden zijn, was ook wel juist denk ik. Echter heb ik nooit de illusie gehad dat Ajax alles zou gaan winnen.

Huntelaar was geblesseerd en zat niet eens op de bank. Heeft niks met een goede of foute set te maken.
 
Bovenaan