Eredivisie Speelronde 24

Eredivisie Speelronde 24

• Ja heerlijk met Gevegt voorop in de polonaise

Stemmen: 5 62,5%
  • Ja heerlijk vreemdgaan

Stemmen: 3 37,5%
  • Nee fuck die onzin

• Huh, gaat och om het voetbal hier.

• Ja, nadat Excelsior van PSV heeft gewonnen

Stemmen: 2 25,0%

• Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

De Groene Scout

Well-known member
We zijn inmiddels begonnen met speelronde 24.
In Doetinchem leidt ADO halverwege met 0-1 tegen De Graafschap.

Laatst bewerkt:

stc

Well-known member
Vanavond sinds lange tijd weer een uitwedstrijd van PSV bezoeken.

Excelsior maakt vanavond zeker kans om van PSV te gaan winnen. Gezien het spel van PSV van de afgelopen weken, ben ik er niet van overtuigd dat PSV de punten gaan meenemen uit Rotterdam.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begreep gisteren dat Excelsior waarschijnlijk Koolwijk en Bruins moeten missen. Erg jammer, want anders had er wellicht een mooi stuntje in gezeten.

stc

Well-known member
Ik begreep gisteren dat Excelsior waarschijnlijk Koolwijk en Bruins moeten missen. Erg jammer, want anders had er wellicht een mooi stuntje in gezeten.

Koolwijk is geschorst na zijn 5de gele kaart vorige week.

Ska P 187

Well-known member
Vanavond sinds lange tijd weer een uitwedstrijd van PSV bezoeken.

Excelsior maakt vanavond zeker kans om van PSV te gaan winnen. Gezien het spel van PSV van de afgelopen weken, ben ik er niet van overtuigd dat PSV de punten gaan meenemen uit Rotterdam.

Jij hebt een chronisch gebrek aan vertrouwen in je clubje. Of je bent heel erg bang een keer op je bek te gaan. Dat kan ook.

JMD

Well-known member
Ihattaren en Sadilek in de basis bij PSV. Pereiro op de bank, Hendrix noch in de basis noch op de bank. Zal wel blessure zijn.

JMD

Well-known member

Dat stuntje zit er nog steeds in hoor, PSV is zwaar uit vorm. Maar winnen voor PSV is echt noodzakelijk vanavond.

JMD

Well-known member
Utrecht 0-1 voor bij rust in Almelo en vlak voor rust heeft Drost van Heracles rood gehad.

Reinoud

Well-known member
Hup Excelsior! Punten pakken om er in te blijven en natuurlijk mooi als dat tegen PSV gebeurd!

Bovenaan