Eredivisie speelronde 23

Eredivisie speelronde 23

  • VVV!

    Stemmen: 2 22,2%
  • PSV!

    Stemmen: 3 33,3%
  • Ajax!

    Stemmen: 2 22,2%
  • Feyenoord!

    Stemmen: 2 22,2%
  • FC Emmen!

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9

Eef de Kip

Well-known member
Nou wel even de druk er op houden. Ook met het oog op het doelsaldo hoewel ik de 3 punten even belangrijker vind.
 

JMD

Well-known member
Nou wel even de druk er op houden. Ook met het oog op het doelsaldo hoewel ik de 3 punten even belangrijker vind.

SOwieso moet je dat druk erop houden blijven doen. Want ga je achteroverleunen kan zomaar de 2-3 er in vallen en dan zit je totaal onnodig in de problemen.
 

JMD

Well-known member
Ajax wint dit duel in de minuten na de 1-0. Toen was Ajax ineens flink dreigend en zag je ze goed reageren op de 1-0.Perfecte reactie op die tegenslag.
 

JMD

Well-known member
5 - @AFCAjax have scored 5+ goals in eight Eredivisie games this season, one more than they managed in 2016-17 and 2017-18 combined. Ruthless.

Mooie statistiek voor Ajax.
 

JMD

Well-known member
En nog een statistiek voor vakkie:
9 – Frenkie de Jong became the first Ajax player to record a 100% dribble success rate (9/9) while attempting at least 7 dribbles in an Eredivisie match since Opta collects full Eredivisie data (2010/11). Quicksilver.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zo zeg, Heerenveen mag wel een grote bos bloemen sturen naar de scheids. Wat een beschamend optreden van Van Boekel.

En NAC is wel rijp voor de Eerste Divisie. Wat een armoe.

Een grote bos bloemen voor een strafschop in blessuretijd die totaal geen invloed meer zou hebben? Merkwaardig.
 

Batigoal

Well-known member
Een grote bos bloemen voor een strafschop in blessuretijd die totaal geen invloed meer zou hebben? Merkwaardig.

Meer vanwege een corner die geen corner is waaruit de aansluitingstreffer valt en bij die situatie een onterechte gele kaart die later zal leiden tot een tweede en dus nog maar 10 man voor Fortuna Sittard. Plus dan de penalty aan het einde. Lijken me tamelijk belangrijke momenten.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Meer vanwege een corner die geen corner is waaruit de aansluitingstreffer valt en bij die situatie een onterechte gele kaart die later zal leiden tot een tweede en dus nog maar 10 man voor Fortuna Sittard. Plus dan de penalty aan het einde. Lijken me tamelijk belangrijke momenten.

Dat moment van wel of geen corner heb je aan de andere kant ook tweemaal gehad. Overtreding op Rienstra al dan niet in het strafschopgebied en overtreding Novakovich waarna hij een enorme kans mist.

Allen categorie kleine foutjes, alleen die corner bleek nadien beslissend en die andere twee daarvan weten we het niet. Die penalty in blessuretijd vind ik wel een grove fout. Die had ie gewoon moeten geven.

En onterecht is die gele kaart niet. Die Spanjool ging ales een malloot tekeer. Dan is het gewoon terecht geel.
 
Bovenaan