Eredivisie Speelronde 23

Eredivisie Speelronde 23


  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .

JFK

Well-known member
Lastig om te kiezen wie de grootste mislukkeling bij FC Groningen is. Trainer Faber of Veldwijk die niet wil invallen.

Faber uiteraard. Heeft ie er wel zin in vraag ik me af? Hij doe maar wat, lult een beetje interessant en blijft vaag. Ik snap niet dat Groningen hem de laan nog niet heeft uitgestuurd.
 

ALenstra

Well-known member
FC Groningen heeft de presentatie van de nieuwe trainer uitgesteld, zo hoor ik in Studio Voetbal.
 

erka

Well-known member
Ik zie het er wel van komen. Het is hopeloos. Selectie erg verzwakt, slechte trainer, sfeer totaal verziekt, mensen vechten elkaar de tent uit, publiek loopt weg, financi?le tekorten lopen op en niemand die weet hoe het verder moet. Nee, dit is de grootste crisis sinds de promotie in 2000.
 

ALenstra

Well-known member
Dan blijft Faber dus nog langer.

Volgens mij was de bedoeling voor het nieuwe seizoen. Ik denk niet dat Danny Buijs en Hennie Spijkerman nog dit seizoen komen. De enige die kan inspringen mocht Ernest Faber voortijdig vertrekken is Ron Jans. En die zegt dat hij dat nooit gaat doen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een Elia maakte er ook meer dan Boetius en Larsson samen. Het ongrijpbaar. Kijk naar PSV vorig seizoen voor de winterstop en hoe ze nu spelen. Kan niet zeggen dat het qua veldspel verbeterd is, eerder verslechterd. Toch zijn de resultaten dit seizoen veel beter.

Bo?tius begon gewoon aardig, maar is vervolgens als spits misbruikt en daarop afgerekend. Daarna mocht veelal Larsson het proberen en kennelijk heeft SC Heerenveen een andere fatsige en slome Larsson deze kant op gestuurd met weinig rendement.
 

De Groene Scout

Well-known member
A ha, Veldwijk geeft nu aan dat hem helemaal niet gevraagd is om in te vallen. De trainer koos voor een andere invaller en Veldwijk kon weer gaan zitten. Faber liegt dus.
 

De Wolf

Well-known member
Bilal krijgt twee wedstrijden schorsing. Hij mist dus PSV en Heracles. Malacia is alleen tegen Heracles geschorst.
 

Abubakari

Well-known member
Bo?tius begon gewoon aardig, maar is vervolgens als spits misbruikt en daarop afgerekend. Daarna mocht veelal Larsson het proberen en kennelijk heeft SC Heerenveen een andere fatsige en slome Larsson deze kant op gestuurd met weinig rendement.

Dat zal dan wel de Larsson zijn die ze bij Ajax niet hoefden, kan me herinneren dat daar nogal wat commentaar op was op dit forum, dat Ajax (en een groot aantal Ajacieden hier) niet op Larsson zaten te wachten.:D
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat zal dan wel de Larsson zijn die ze bij Ajax niet hoefden, kan me herinneren dat daar nogal wat commentaar op was op dit forum, dat Ajax (en een groot aantal Ajacieden hier) niet op Larsson zaten te wachten.:D

Dat ging er meer om dat het bij Ajax opeens totaal verboden lijkt te zijn om iemand uit de eredivisie te kopen. Terwijl met Orejuela en Cassiera bijvoorbeeld alweer blijkt dat wat je van over de grens haalt ook geen garantie op succes is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maar de situatie rondom Toornstra en Larsson lijkt mij wel zorgwekkend. Waarom zijn die twee niet topfit?
 

Abubakari

Well-known member
Dat ging er meer om dat het bij Ajax opeens totaal verboden lijkt te zijn om iemand uit de eredivisie te kopen. Terwijl met Orejuela en Cassiera bijvoorbeeld alweer blijkt dat wat je van over de grens haalt ook geen garantie op succes is.

Volgens mij werden we gewoon voor gek verklaard omdat we vonden dat Larsson niet veel toevoegde en dat die niet hoefde te komen. Goed genoeg is goed genoeg, maakt niet uit of ze uit de eredivisie komen of uit Zuid Amerika.
 
Bovenaan