Eredivisie Speelronde 23

Eredivisie Speelronde 23


  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member

Dit is geen filatelistenforum hoor.

Ajax op zijn PSV's naar de winst. Mooi dat de 2-1 nog net viel voor ik weg moest. Verder was er behalve de eerste 10 minuten weinig moois aan. Ik zie geen ploeg die nog in de titel gelooft maar een ploeg die gemakzucht met slordigheid combineert. Maar daar kom je in de eredivisie tegen het rechterrijtje 9 van de 10 keer gewoon mee weg. Nou ja, nog twee weken, dan is het gat nog maar 4 punten en gaan ze er weer in geloven en beter voetballen.
 

RickPSV

Active member
Mocht Groningen verliezen/geljkspelen, zal Faber dan al vervroegd ontslagen worden? De fans willen 'm in ieder geval echt niet meer.
 

RickPSV

Active member
Padt is een van de respectvolste en beste aanvoerders van de Eredivisie. Samen met Kashia vind ik hem de beste aanvoerder, die laat op en buiten het veld zien wat het zijn van aanvoerder betekent.
 

Pascallovic

Well-known member
Padt is een van de respectvolste en beste aanvoerders van de Eredivisie. Samen met Kashia vind ik hem de beste aanvoerder, die laat op en buiten het veld zien wat het zijn van aanvoerder betekent.
Wat laten ze op en buiten het veld dan zien wat andere aanvoerders niet doen?
 

Pascallovic

Well-known member
Lastig om te kiezen wie de grootste mislukkeling bij FC Groningen is. Trainer Faber of Veldwijk die niet wil invallen.
 
Bovenaan