Eredivisie speelronde 21

Wie wint de topper?

• PSV

Stemmen: 4 44,4%
  • Feyenoord

Stemmen: 1 11,1%
  • Gelijkspel

Stemmen: 1 11,1%
  • PSV-Feyenoord is helemaal geen topper

Stemmen: 3 33,3%

• Totaal aantal stemmers
    9
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .

stc

Well-known member
Het is werkelijk een schande hoe Feyenoord gespeeld heeft. Wat mij betreft betaald de heer Van Persie de kaartjes van meegereisde fans.

Terechte rode kaart van Borges. Hopelijk 5 wedstrijden schorsing.

Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk

erka

Well-known member
Mats Deijl maakt zich de pis ook niet lauw he. Wat een superrustige, open en duidelijke reactie weer. Ik denk als hij bij Arsenal zou spelen zou hij nog dezelfde interviews geven.

JMD

Well-known member

Gelukkig voor Feyenoord was het plan dus goed... Hoe durf je het te zeggen nadat je binnen een kwartier 3-0 achterstaat...
Hoe laag ligt de lat in Zuid?

JMD

Well-known member
Volgens Grim ligt de terugvallen na rust aan het feit dat Ajax zoveel duels speelt...
Dan zou het de komende weken dus beter moeten gaan, alleen nog competitieduels...

Hoe durf je het als trainer van Ajax te zeggen, dat een ploeg als de Eagles er last van heeft, snap ik, maar ploegen als Ajax/Feyenoord/PSV moeten dit gewend zijn, hebben daar ook selecties op gemaakt...

stc

Well-known member

Gelukkig voor Feyenoord was het plan dus goed... Hoe durf je het te zeggen nadat je binnen een kwartier 3-0 achterstaat...
Hoe laag ligt de lat in Zuid?
Tsja. Feyenoord hing als los zand aan elkaar vandaag. Geen passie, geen strijd, overklast in de eerste 17 minuten. Echt een puik plan had die van Persie. Ze moeten nog uitkijken dat ze over 2-3 weken niet op plaats 5 of lager staan.

Die Deijl is echt een goede aanwinst voor Feyenoord...

Bovenaan