Gedeelde plek?Van mij mogen ze allebei 6e worden.
Momenteel zou ik zeggen dat NEC favoriet is voor de 2e plaats. Helemaal als die hun inhaalwedstrijd winnen.Ja, Ajax is ook niet alles maar als je als Ajax achter dit Feyenoord eindigt is het een wanprestatie... Wat zijn die slecht.
Dat is heel aardig, maar ik gun jullie wel de 6e plek.Van mij mogen ze allebei 6e worden.
Momenteel zou ik zeggen dat NEC favoriet is voor de 2e plaats. Helemaal als die hun inhaalwedstrijd winnen.
PSV heeft dus punten laten liggen tegen de nummer 17 en 18...Telstar staat nu laatste.
Is het echt zijn zus?Obispo scoorde tegen Feyenoord.
Zijn zus speelt voor Feyenoord en scoorde tegen PSV.
Uniek?
Tsja. Feyenoord hing als los zand aan elkaar vandaag. Geen passie, geen strijd, overklast in de eerste 17 minuten. Echt een puik plan had die van Persie. Ze moeten nog uitkijken dat ze over 2-3 weken niet op plaats 5 of lager staan.![]()
Wellenreuther spreekt vertrouwen uit in Van Persie: 'Het plan was goed'
Na de kansloze nederlaag in Eindhoven zal de druk op Feyenoord-trainer Robin van Persie er niet minder om worden. Aanvoerder Timon Wellenreuther houdt hem een hand boven zijn hoofd. Aan het plan van de coach had het niet gelegen tegen PSV en de spelers houden vertrouwen in Van Persie. 'Het ligt...www.vi.nl
Gelukkig voor Feyenoord was het plan dus goed... Hoe durf je het te zeggen nadat je binnen een kwartier 3-0 achterstaat...
Hoe laag ligt de lat in Zuid?