Eredivisie: speelronde 2

erka

Well-known member
Groningen helpt ADO terug in de wedstrijd

Ongelofelijk. Vorig seizoen gebeurde dit ook aldoor, tegen Utrecht al en tegen ADO nu weer. Het is echt een mentaal probleem. De eerste helft is standaard goed en de 2e helft denkt men het wel op 75% te kunnen. Net iets minder scherp, even makkelijker balverlies, etc. Groot verbeterpunt.

erka

Well-known member
1-4 Eggens, die onze IJslander verving die er een potje van maakte de 2e helft en bij eerste contact direct scoort.

erka

Well-known member
Nou wel gewonnen maar toch ontevreden. Hoe Groningen die tweede helft speelde, echt op halve kracht. Zo zonde. En eerste helft veel te weinig gescoord.
Wat Blokzijl en de commentator op ESPN ook zegt. 0-6 bij rust was heel normaal geweest.

Eef de Kip

Well-known member
En los van het voetbal van Buijs heb ik vorige week wel soms genoten van Ihattaren. Eigenlijk kan het qua postuur niet dat hij op het veld staat, maar wat heeft die man een gevoel in zijn voeten, heerlijke passjes buitenkant voet, een genot voor het oog...
Ja maar dit blijft toch ongelofelijk??
Die jongen gaat de absolute top niet meer halen maar als hij 5 kilo kwijt raakt kan hij toch nog wel een flink niveau hoger dan Fortuna?
Ik begrijp daar echt helemaal niets van

JMD

Well-known member
Ja maar dit blijft toch ongelofelijk??
Die jongen gaat de absolute top niet meer halen maar als hij 5 kilo kwijt raakt kan hij toch nog wel een flink niveau hoger dan Fortuna?
Ik begrijp daar echt helemaal niets van
Precies.

Feyenoord inmiddels op 2-0 tegen de Eagles
Bij Twente - Zwolle is het 1-1

Mario

Well-known member
Forumleiding
Az maakt echt indruk dit seizoen. Gaan die dan eindelijk weer eens echt meedoen om de titel? Az wilde altijd in het gat springen als PSV, Ajax of Feyenoord steken liet vallen maar deed dat vorig jaar niet (dat was zo’n jaar dat az tweede had willen eindigen) , het maakte natuurlijk wel veel goed met de beker. Maar dit jaar lijken ze beter
Het is allemaal nog steeds afwachten. We zitten pas in de 2e speelronde, er valt nog weinig over te zeggen. Opvallend is wel dat de promovendi het lastig hebben bij de start. Maar je kan pas echt halverwege September zien waar iedereen staat. De transferperiode is nog gaande, en het is zelfs nog vakantie 😎

Bovenaan