Eredivisie speelronde 11

Eredivisie speelronde 11

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Eredivisie speelronde 11

Wat is er met de NS dan?

IC Direct vanaf Schiphol tien minuten vertraging, daarna tien minuten stapvoets, daarna tien minuten stilstaan, daarna tien minuten stapvoets, daarna tien minuten stilstaan en daarna weer terug naar Schiphol. Ik ben vandaag niet verder dan Roelofarendsveen gekomen. Ruim een uur verder en toen had het geen zin meer om richting Kuip te gaan.

De Wolf

Well-known member
IC Direct vanaf Schiphol tien minuten vertraging, daarna tien minuten stapvoets, daarna tien minuten stilstaan, daarna tien minuten stapvoets, daarna tien minuten stilstaan en daarna weer terug naar Schiphol. Ik ben vandaag niet verder dan Roelofarendsveen gekomen. Ruim een uur verder en toen had het geen zin meer om richting Kuip te gaan.

Het is weer blaadjes op de rails tijd

Max

Administrator
Forumleiding
Wisselstoring aldus TT...

Voordat mijn trein vertrok waren er al een aantal treinen uitgevallen wegens defect materieel. Kan allemaal gebeuren, maar leuk als je wat meer informatie verstrekt.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Sta ik dan met mijn goede gedrag. Had ik toch maar dit seizoen al mijn seizoenkaart opgezegd.

JMD

Well-known member
Voordat mijn trein vertrok waren er al een aantal treinen uitgevallen wegens defect materieel. Kan allemaal gebeuren, maar leuk als je wat meer informatie verstrekt.

Dat laatste heb ik sowieso altijd al het zwakke punt van de NS gevonden. Dat iets fout/mis gaat kan gebeuren maar zeg hoe of wat.

stc

Well-known member
Heb nog niet meegemaakt dat een wedstrijd gestaakt wordt doordat het licht uitgevallen is.

Bovenaan