Eredivisie: speelronde 1

Lu.

Member
Teruggekeken in de trein. Dat is gewoon een wedstrijdpunt door de neus geboord.
Het is te vergelijken met de situatie gisteren bij het eerste doelpunt van PSV. Een korte, niet al te zware overtreding op een paar meter afstand van waar iets later de voetbalactie plaatsvindt; je kunt ervoor fluiten of niet. En in dergelijke twijfelgevallen neemt de arbitrage bijna altijd een beslissing in het voordeel van de topclub.

Jef400

Well-known member
Het is te vergelijken met de situatie gisteren bij het eerste doelpunt van PSV. Een korte, niet al te zware overtreding op een paar meter afstand van waar iets later de voetbalactie plaatsvindt; je kunt ervoor fluiten of niet. En in dergelijke twijfelgevallen neemt de arbitrage bijna altijd een beslissing in het voordeel van de topclub.
Yups en dat zou eens moeten stoppen.

JMD

Well-known member
Toch knap, 2x op rij ingooien en tot 2x toe je medespeler die op 3 meter staat niet kunnen bereiken... Het gaat zwaar worden voor Zwolle dit seizoen... :)

erka

Well-known member
Groningen tot aan de 2-0 erg goed. Daarna veranderde Correia ongeveer half Utrecht en werd Utrecht veel sterker. Op tandvlees 2-1 gewonnen.
Clement is wel een aanwinst voor Groningen.

Ik denk dat er nog wel eens beoogde basisspelers buiten de boot gaan vallen in Utrecht. Kan me niet voorstellen dat Correia het zo laat.

Eef de Kip

Well-known member
Die Tolu gaan we veel plezier aan beleven. Godts gaan we wel heel erg missen als die gaat.
2 keer eens maar vooral de 2e. Het is qua creativiteit wel erg mager zonder hem, begrijp dat Lang op de nominatie staat om hem te vervangen maar daar ben ik nog steeds niet van overtuigd.
Wel lekker begonnen met de 0 achterin, ook wel belangrijk om daar iets meer focus op te leggen.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Die Tolu gaan we veel plezier aan beleven.
Die had er beter eerder in gekund ipv Marcos Leonardo. Die was deze keer volledig onzichtbaar. Zal allemaal wel dat ie nog niet fit is, maar wat heeft ie in de vakantie uitgevreten dan dat ie 5 kilo te zwaar bij zijn nieuwe club aan komt? Ik vind dat geen goed teken, niet bepaald professioneel. Maar wie weet wordt het nog wat, moet ook niet te snel oordelen.

Godts gaan we wel heel erg missen als die gaat.
Dat hangt er natuurlijk vanaf wie er voor terug komt. Dat de media Lang noemt wil nog niet zeggen dat ie komt. Leuke voetballer maar wel een gek. Weet niet of Michel daar zo op zit te wachten.

Het viel mij behoorlijk tegen vanmiddag, niks gezien van het frisse voetbal in vorige wedstrijden. Vorig seizoen had je zo’n wedstrijd gelijkgespeeld. Maar da’s logisch, vorig seizoen speelden ze doorlopend gelijk.

Zou ook nog naar Heerenveen vanmiddag maar dat is door omstandigheden wat mij betreft niet doorgegaan. Gelukkig geen 4-3 gemist. Lekkere start voor de andere twee club uit het noorden.

Bovenaan