Teruggekeken in de trein. Dat is gewoon een wedstrijdpunt door de neus geboord.Was een duwfout denk ik. Alleen dat strooien met kaarten daarna..
Wees een man en manage de emoties.
Het is te vergelijken met de situatie gisteren bij het eerste doelpunt van PSV. Een korte, niet al te zware overtreding op een paar meter afstand van waar iets later de voetbalactie plaatsvindt; je kunt ervoor fluiten of niet. En in dergelijke twijfelgevallen neemt de arbitrage bijna altijd een beslissing in het voordeel van de topclub.Teruggekeken in de trein. Dat is gewoon een wedstrijdpunt door de neus geboord.
Yups en dat zou eens moeten stoppen.Het is te vergelijken met de situatie gisteren bij het eerste doelpunt van PSV. Een korte, niet al te zware overtreding op een paar meter afstand van waar iets later de voetbalactie plaatsvindt; je kunt ervoor fluiten of niet. En in dergelijke twijfelgevallen neemt de arbitrage bijna altijd een beslissing in het voordeel van de topclub.
Op dit moment van de wedstrijd stond PSV ook nog voor he.Feyenoord en Ajax winnen hun moeizame pot dus wel...
Klopt, maar PSV speelde niet tegen 10 man en Fortuna was de hele wedstrijd al gevaarlijk omdat PSV weer liep te klooien achterin.Op dit moment van de wedstrijd stond PSV ook nog voor he.
2 keer eens maar vooral de 2e. Het is qua creativiteit wel erg mager zonder hem, begrijp dat Lang op de nominatie staat om hem te vervangen maar daar ben ik nog steeds niet van overtuigd.Die Tolu gaan we veel plezier aan beleven. Godts gaan we wel heel erg missen als die gaat.
Ik zou het eerder vies, vettig en smerig noemen. Hopelijk krijgt ie een wedstrijd of 10.Wat een ontzettend domme rode kaart zeg... Op die positie..
Dat ook inderdaadIk zou het eerder vies, vettig en smerig noemen.
De 0 houden, wat is dat???Wel lekker begonnen met de 0 achterin, ook wel belangrijk om daar iets meer focus op te leggen.
En vandaag dus weer...Straks Heerenveen - Twente, voor mijn gevoel wonnen we daar voor corona voor het laatst van
Die had er beter eerder in gekund ipv Marcos Leonardo. Die was deze keer volledig onzichtbaar. Zal allemaal wel dat ie nog niet fit is, maar wat heeft ie in de vakantie uitgevreten dan dat ie 5 kilo te zwaar bij zijn nieuwe club aan komt? Ik vind dat geen goed teken, niet bepaald professioneel. Maar wie weet wordt het nog wat, moet ook niet te snel oordelen.Die Tolu gaan we veel plezier aan beleven.
Dat hangt er natuurlijk vanaf wie er voor terug komt. Dat de media Lang noemt wil nog niet zeggen dat ie komt. Leuke voetballer maar wel een gek. Weet niet of Michel daar zo op zit te wachten.Godts gaan we wel heel erg missen als die gaat.