Eredivisie: speelronde 1

stc

Well-known member
Tsja als je na de 2-1 alleen maar achteruit loopt dan krijg je dit, alhoewel het ironische wel is dat de 2-2 komt nadat je Delf weer een keer in de aanval bent.

En waarom scoort Fortuna altijd van die wereld goals tegen ons? Volgens mij vorig seizoen ook al zo'n goal vlak voor tijd, die tien qua puntverlies geen pijn deed ..

Hopelijk is bij psv nu iedereen echt wakker anders is het seizoen snel klaar qua competitie.

Overigens was het gelijkspel gewoon terecht qua uitslag.
Die 2-2 zat er mooi in. Echter, ik vond dit een fout van jongeling Bouhamdi. Als die niet op de helft van Fortuna dom balverlies lijdt, dan was die 2-2 niet gevallen.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Toch vreemd die eerste speelrondes in de vakantie. Ik.heb er niets van gezien, en geloof het ook wel. Ik zie begin September wel hoe we er voor staan, dan sluit ook de transferperiode.

PES5

Administrator
Forumleiding
Heerenveen heeft een brede selectie, onze bank is sterk, da's wel eens anders geweest.
Op papier wel, maar Hopland, Smans, Rivera, Oyen en Brouwers hebben het hele laatste deel van de voorbereiding gemist en hebben dus best een achterstand.

Desondanks prachtige puntjes. En die Mats Egbring, wat een kanjer!

Oh ja, hopelijk alles oke @Abubakari

JMD

Well-known member
Die 2-2 zat er mooi in. Echter, ik vond dit een fout van jongeling Bouhamdi. Als die niet op de helft van Fortuna dom balverlies lijdt, dan was die 2-2 niet gevallen.
Eens, was een fout van hem, maar daarna duurde het nog 15 sec voor de goal viel, was psv allang met genoeg terug maar werd er totaal geen druk op de bal gezet.

Bovenaan