Eredivisie speeldag 25

fortuna1987

Well-known member
Weer genoten bij de Limburgse derby, heerlijk uitvak Maasveld! Voetballend zijn we iets beter dan Venlo, maar we hebben geen aanval. Vrees dat het nacompetitie gaat worden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik ben zo klaar met die kut VAR. Niks aan de hand en ineens is het weer een wedstrijd. Twee tellen daarvoor wordt Kongolo weggetrokken in de 16, maar daar grijpen ze niet in. Vorige week scoorde ADO met de hand en was de VAR om koffie. Laat de arbiters weer lekker blunderen en laat die debielen achter dat scherm hun avond met hun vrouw doorbrengen. Niemand snapt het meer.

We maken het onszelf ook wel heel moeilijk. Waarom maken wij nooit een slimme overtreding op het middenveld? Faik en Van Rhijn zijn echt megapussy's Altijd pootje terug en mooi willen doen.
3 punten wel broodnodig en zeer welkom. Forza Heerenveen!
 

Maasveld

Well-known member
Weer genoten bij de Limburgse derby, heerlijk uitvak Maasveld! Voetballend zijn we iets beter dan Venlo, maar we hebben geen aanval. Vrees dat het nacompetitie gaat worden.

Hmm, je eerste zin lijkt me sarcastisch, je tweede zin weer niet.

Wat een dramatische wedstrijd. Zelden zo'n terechte 0-0 gezien.
 

stc

Well-known member
Ik hoop dat PSV Feyenoord vanmiddag alle hoeken van de mat laat zien en ze van de mat speelt. Ik hoop dat PSV met 2-0 gaat winnen, maar de realiteit zal wel anders zijn.
 

JFK

Well-known member
Ik hoop dat PSV Feyenoord vanmiddag alle hoeken van de mat laat zien en ze van de mat speelt. Ik hoop dat PSV met 2-0 gaat winnen, maar de realiteit zal wel anders zijn.

Ik hoop dat Feyenoord PSV vanmiddag alle hoeken van de mat laat zien en ze van de mat speelt. Ik hoop dat Feyenoord met 0-2 gaat winnen, maar de realiteit zal wel anders zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Ik hoop dat PSV wint. En dat Ajax wint. Maar de realiteit zal wel anders zijn. Als ik Daley Blind met hetzelfde lachje wat ie na Getafe-Ajax had in Ajax TV hoor zeggen dat het niet uitmaakt of ze van AZ winnen want het seizoen is nog lang genoeg weet ik genoeg, dat wordt weer niks.
 

JMD

Well-known member
Ik hoop dat PSV wint. En dat Ajax wint. Maar de realiteit zal wel anders zijn. Als ik Daley Blind met hetzelfde lachje wat ie na Getafe-Ajax had in Ajax TV hoor zeggen dat het niet uitmaakt of ze van AZ winnen want het seizoen is nog lang genoeg weet ik genoeg, dat wordt weer niks.
Heeft ie dat echt gezegd?? Dat zijn teksten die je verwacht van een jonge speler, maar niet van een van je ervarener krachten...

Tsja, ook AZ is niet veel de laatste tijd. Het zal mij echt verbazen als Ajax - AZ een topduel wordt qua spel enz.. Dat verwacht ik eigenlijk ook van PSV - Feyenoord, Feyenoord is qua resultaten wel in vorm, maar ook daar gaat het moeizaam, en PSV wint dan wel 3x op rij, maar vraag niet hoe...

Voor PSV is het vandaag het allerbelangrijkst lijkt me, als je verliest is het gewoon maximaal P4 dit seizoen, maar met winst doe je op zeker weer mee om P3, en verliest AZ in de ArenA dan is ook P2 weer in het zicht. Ik hoop dus met Abu mee, want ik zie ons eerlijk gezegd niet meer bij P1 in de buurt komen, en dan heb ik liever een gat van 5 verliespunten naar P2 in de wetenschap dat PSV nog naar AZ moet en AZ ook Feyenoord nog op bezoek krijgt. Maar goed, dat dagdromen is alleen mogelijk als PSV vanmiddag wint van Feyenoord. En de laatste 3 jaar ging dat niet zomaar. Vorig jaar 1-1, het jaar ervoor won je met 1-0 maar dat was zwaar onverdiend. Het jaar daarvoor won Feyenoord met 0-1 en ook dat was niet verdiend. Beide seizoenen konden we toen spreken van het geluk van de kampioen.
 

Pascallovic

Well-known member
Zou het FOX nou echt zoveel extra opleveren om tegenwoordig 2 topwedstrijden op dezelfde dag te hebben zodat ze het superzondag kunnen noemen? Het gebeurd zo vaak dat je er bijna vanuit gaat dat ze bij de KNVB erom vragen om die wedstrijden in hetzelfde weekend te plannen.
 

SanMark.

Well-known member
Zou het FOX nou echt zoveel extra opleveren om tegenwoordig 2 topwedstrijden op dezelfde dag te hebben zodat ze het superzondag kunnen noemen? Het gebeurd zo vaak dat je er bijna vanuit gaat dat ze bij de KNVB erom vragen om die wedstrijden in hetzelfde weekend te plannen.

En je ziet het ook vaak met topwedstrijden in het buitenland . Want vandaag is ook Real - Barca , en Juve tegen Inter stond op het programma.
 

MWLC

Well-known member
Opstellingen
PSV: Unnerstall; Dumfries, Schwaab, Viergever, Rodríguez; Rosario, Thomas, Hendrix; Ihattaren, Lammers, Gakpo
Feyenoord: Bijlow; Karsdorp, Botteghin, Senesi, Malacia; Fer, Toornstra, Kökcü; Berghuis, Bozenik, Haps

Hups Feyenoord.
 

JMD

Well-known member
Feyenoord begon beter, kreeg 2 kansen, daarna is het iets meer PSV, dat ook een grote kans kreeg via Dumfries.
 
Bovenaan