fortuna1987
Well-known member
Weer genoten bij de Limburgse derby, heerlijk uitvak Maasveld! Voetballend zijn we iets beter dan Venlo, maar we hebben geen aanval. Vrees dat het nacompetitie gaat worden.
Haha die penalty bij Twente - Heerenveen.:jerry:
Weer genoten bij de Limburgse derby, heerlijk uitvak Maasveld! Voetballend zijn we iets beter dan Venlo, maar we hebben geen aanval. Vrees dat het nacompetitie gaat worden.
Ik hoop dat PSV Feyenoord vanmiddag alle hoeken van de mat laat zien en ze van de mat speelt. Ik hoop dat PSV met 2-0 gaat winnen, maar de realiteit zal wel anders zijn.
Heeft ie dat echt gezegd?? Dat zijn teksten die je verwacht van een jonge speler, maar niet van een van je ervarener krachten...Ik hoop dat PSV wint. En dat Ajax wint. Maar de realiteit zal wel anders zijn. Als ik Daley Blind met hetzelfde lachje wat ie na Getafe-Ajax had in Ajax TV hoor zeggen dat het niet uitmaakt of ze van AZ winnen want het seizoen is nog lang genoeg weet ik genoeg, dat wordt weer niks.
Ik zie weer dat je gewoon te vroeg mag inlopen, zolang de penalty maar gescoord wordt.
Zou het FOX nou echt zoveel extra opleveren om tegenwoordig 2 topwedstrijden op dezelfde dag te hebben zodat ze het superzondag kunnen noemen? Het gebeurd zo vaak dat je er bijna vanuit gaat dat ze bij de KNVB erom vragen om die wedstrijden in hetzelfde weekend te plannen.