Eredivisie ronde 8

Abubakari

Well-known member
Het materiaal is ook niet echt kampioenwaardig voor een nieuwe trainer
Niet slechter dan vorig seizoen, grote verschil is een goeie versus een slechte trainer.
En hoe dan ook een selectie waarmee je dit seizoen bij Sparta en Volendam moet kunnen winnen. En thuis beter moet zijn dan NAC wat al een eeuwigheid niet uit weet te winnen. Telstar thuis heb ik het dan maar niet over, die wonnen ook bij PSV.

Sam fucking Kersten!! 🤣
Mooie ommekeer, beste goal ook. Had wel het idee dat Heerenveen mazzel had met die penalty. Volgens mij hingen daar een man of zes aan elkaar te trekken.

Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Heitinga heeft ook het vermogen om wekelijks in persco's en reacties precies de dingen te zeggen die je beter niet kan zeggen als trainer.

PES5

Administrator
Forumleiding
Mooie ommekeer, beste goal ook. Had wel het idee dat Heerenveen mazzel had met die penalty. Volgens mij hingen daar een man of zes aan elkaar te trekken.

Sloeg in als een granaat en wat een ontlading. Het zat eindelijk eens mee dit seizoen.

Excelsior trouwens best een prima ploeg, maar na rust riepen ze het over zichzelf af met vreselijk irritant gedrag met Van Gassel en die nr 4 voorop.

JMD

Well-known member
Heitinga heeft ook het vermogen om wekelijks in persco's en reacties precies de dingen te zeggen die je beter niet kan zeggen als trainer.
Jep. Nou komt die sowieso niet op mij over als iemand die het buskruit heeft uitgevonden...
Niet alleen qua coaching maar ook qua kennis/verstand enz is dit een flinke stap terug na Farioli.

JMD

Well-known member
Ik ga ervan uit dat Feyenoord gewoon met 4-0 gaat winnen van Utrecht.
Wel winnen, maar slechts met 1-0 zodat je het hele duel dat hoop hebt dat Feyenoord punten verspeelt maar het tóch weer niet gebeurt

Batigoal

Well-known member
Twente op voorsprong inmiddels.

Van Rooij nu een overtreding op Hornkamp; doorgebroken speler?

stc

Well-known member
Ik vind Feyenoord goed spelen. Hadden met meer voor moeten staan. Utrecht stelt niet zoveel voor

Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk

André

Well-known member
Dan scoor je te weinig in de 1e helft
Staat het zomaar 1-1
Een Feyenoorder die scoort tegen Feyenoord

Bovenaan