Eredivisie ronde 6

Wat krijgen we nou?

  • PSV laat ook punten liggen tegen de Eagles

  • PEC scoort!

  • Ajax speelt uit weer op 60%

  • Na een piek weer een dal voor Feyenoord

  • Meer dan twee goals bij een thuiswedstrijd van Groningen

  • AZ zakt verder weg

  • Cambuur!!!


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Abubakari

Well-known member
Fortuna Sittard - Ajax
RKC Waalwijk - Willem II
Go Ahead Eagles - PSV
NEC - FC Utrecht
FC Groningen - Vitesse
Feyenoord - SC Heerenveen
PEC Zwolle - Sparta Rotterdam
SC Cambuur - Heracles Almelo
FC Twente - AZ

Hup Ajax, Hup Cambuur!
 

JMD

Well-known member
Nee hoor. Zowel Cambuur als FC Groningen + Feyenoord gisteren hebben al aangetoond dat PSV bv zeer zwak is in de verdediging en omschakeling van aanval naar verdediging.
Ja, daar zit zeker nog leermomenten in, maar Feyenoord is wel in staat daarvan te profiteren, de Eagles zouden dat normaal gesproken ook wel kunnen doen, maar niet zo vaak. En daarbij is de verdediging van de Eagles wel van mindere kwaliteit dan die van Feyenoord.

Verliezen van Feyenoord kan gebeuren, dat deden we wel vaker, de 0-4 was geflatteerd, de zege niet. Dus dan is het kop omhoog en verder gaan. En dat gepiep van jou dat zo ongeveer elke tegenstander in de eredivisie beter is dan PSV is bullshit. Ajax is zeker beter qua spelers en team, maar PSV heeft toch echt qua spelers de 2e selectie van NL. Maar ook dan kan je gewoon eens verliezen, net zoals dat wij van Ajax kunnen winnen. Als PSV voor de beker tegen FC Lisse zou moeten ga jij nog FC Lisse bewieroken en zeggen dat zij beter zijn dan PSV.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Feyenoord uit, slechte timing om ze nu te treffen. 3-1, 4-1 oid
Ik denk dat het een leuke pot gaat worden. Feyenoord zal druk willen zetten, maar Heerenveen heeft natuurlijk met Joey Veerman een speler die ondanks die druk hele goede ballen in de ruimte kan leggen. En dan heeft Heerenveen aanvallers die Feyenoord snel pijn kunnen doen. Ik denk 3-2 ofzo. Henk Veerman zal wel een frustrerende avond tegemoet gaan tegen onze Kale Kletser.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik geloof dat het de laatste jaren wat tegenvalt tegen SC Heerenveen thuis. Vorig seizoen wel gewonnen, maar daarvoor zijn we regelmatig op een gelijkspel blijven steken. Dus verwacht geen makkelijke wedstrijd en ik hoop dat we hem wel winnen.
 
Bovenaan