Eredivisie ronde 4

Reinoud

Well-known member
Het is een verschrikking. Maar dat wisten we van te voren met deze trainer. Vorig jaar had je er eentje die een matige spelersgroep boven zichzelf kon laten uitstijgen, nu heb je er eentje die ze niet eens hun normale niveau kan laten halen. Maar goed, Kroes zal hem laten zitten tot de kerst, omdat hij anders zijn eigen ongelijk aangeeft.
Heel pijnlijk dit, maar wel waar :(

Mario

Well-known member
Forumleiding
Even terzijde: hoorde vanavond op de Radio dat het uitshirt van Telstar door het AD verkozen is tot het mooiste uitshirt van het betaald voetbal. Ik vraag me echt af waarom, zo'n 13 in een dozijnshirt. Ik vind bv het uitshirt dat Ajax vandaag aanhad (dat Van Goghshirt) zoveel mooier en ook PSV heeft dit seizoen echt een fraai uitshirt
FC Utrecht heeft wel een mooi uitshirt.

JMD

Well-known member
Ik moest vorige week even goed kijken naar wat Gronngen nou aanhad met de warmingup, vond het eerst echt verschrikkelijk. Toen ik later goed keek zag ik dat het warmingupshirt volgens mij een combinatie van een stuk of 6 historische shirts van Groningen waren en toen vond ik het eigenlijk schitterend. Herkende o.a. het shirt van het hele goede Groningen van begin jaren 90 met Djurovski en Meijer.

Deathprod

Well-known member
Wel leuk voor die gasten, ze speelden onlangs nog voor Quick Boys in de 2e Divisie en maken nu allebei een goal tegen PSV.

Abubakari

Well-known member
Aparte avond zeg. Misschien wel de nu al grootste verrassing van het seizoen. Daar won John el savador Heitinga thuis gewoon even met 2-0 van. Superheld.

Ik was naar Heerenveen-Eagles. Eagles starten goed, de eerste twintig minuten zeg maar. Maar toen was het over. Heel raar, want ze kregen tot de slotfase opeens niks meer voor mekaar. Heerenveen liet de 3-1 liggen, gaat in de slotfase achteruit lopen en dan valt ie uiteraard nog.
Vond Rivera van Heerenveen wel een leuke speler. Altijd dreigend. Noppert is trouwens ook altijd dreigend. Die staat echt strak van de spanning volens mij. Wel jammer, heeft een hoge gunfactor. En ook pech met zijn redding bij de 2-2, had ook over kunnen gaan maar komt tegen de lat.

Morgen (later vandaag inmiddels) deel 3 van de eredivisie bezoekjes trilogie, PEC Zwolle-Utrecht, ook wel een leuk affiche.

Jef400

Well-known member
Wordt dus gewoon 0-2... ;)
Want ook vreemde speelrondes houden soms ineens op en juist als iedereen dan een vervolg verwacht gebeurt dat niet.
Dan zou het 2-2 moeten worden vandaag. Dat eindigt het namelijk altijd sinds dat dit duel op de laatste zondag van de Rotterdamse zomervakantie wordt gespeeld.

ALenstra

Well-known member
Komt allemaal goed met PSV. Was gewoon een incident. Oosting heeft volgens mij binnen de club nog wel steun maar het zijn vooral de fans die hem weg willen.

PES5

Administrator
Forumleiding
4 duels gespeeld en 4 keer doe je jezelf tekort.

Zonde en met huidige programma kun je straks zomaar onderaan komen te staan.

Bovenaan