Misschien even de beelden opzoeken van Grunn - PSV van 2 seizoenen terug, toen de 4-2 viel. Ook toen explodeerde de Groene Kathedraal...Meer met Ajax bezig zijn dan met je eigen club.Wat een kutclub ben je dan. Puntje tegen Ajax levert je verder weinig bijzonders op, promotie was zo’n beetje van levensbelang.
Precies. Zou niet mogen.Juichen omdat een club door jou geen kampioen wordt, dat zou idd verboden moeten worden.
Ik zal er volgende keer een knipoog voor je bij zetten.En dan hopen dat Groningen degradeert.
AZ is geen topclub.Die wedstrijd tegen az was gewoon een normale uit nederlaag bij een topclub
Ik zal er volgende keer een knipoog voor je bij zetten.
En verder, laat mij nou maar even, baal gewoon nog steeds enorm. Niks van voor gesteld, hoop herleeft en dan diep in blessuretijd alsnog een enorme domper.
Een hoop verontwaardiging om een lid die hoog in zijn emotie zit.Een knipoog, geloof je het zelf? Laat me niet lachen. Je bent hartstikke serieus. En terecht, ik zou net zou balen als jij. Maar dat afgeven, dat is toch niet nodig.
Een hoop verontwaardiging om een lid die hoog in zijn emotie zit.
Wees eerlijk, zou je ook zo reageren als het niet jouw club zou betreffen?
Dan moeten jullie lekker doorgaan!Nee natuurlijk niet. Abu ook niet.
Ehhh. Twente heeft het echt niet laten lopen, die willen in de PO goed scoren, en als je dan thuis kan eindigen tegen AZ in een eventuele finale is dat echt wel beter dan als je naar Alkmaar moet.Maar goed, de wedstrijd tegen AZ laten lopen omdat alleen Ajax telt, dan ben je uiteraard helemaal niet vooral met Ajax bezig.
Dat bepaal jij niet.Ehhh. Twente heeft het echt niet laten lopen, die willen in de PO goed scoren, en als je dan thuis kan eindigen tegen AZ in een eventuele finale is dat echt wel beter dan als je naar Alkmaar moet.
En ja, dat je baalt snap ik (ik ken het gevoel), maar je overdrijft nu wel heel erg met "om je heen slaan"...
Het ging hier volgens mij om Groningen die afgelopen zondag met 3-0 verloor van AZ, omdat ze dan woensdag weer tegen Ajax moesten. Lijkt me niet dat ze het lieten lopen. AZ speelde gewoon een goede wedstrijd en dan is het niet gek dat Groningen verliest.Ehhh. Twente heeft het echt niet laten lopen, die willen in de PO goed scoren, en als je dan thuis kan eindigen tegen AZ in een eventuele finale is dat echt wel beter dan als je naar Alkmaar moet.
En ja, dat je baalt snap ik (ik ken het gevoel), maar je overdrijft nu wel heel erg met "om je heen slaan"...
Joh, ik kom al dik 25 jaar bij Groningen, denk je nou echt dat ik serieus hoop dat ze degraderen?Een knipoog, geloof je het zelf? Laat me niet lachen. Je bent hartstikke serieus. En terecht, ik zou net zou balen als jij. Maar dat afgeven, dat is toch niet nodig.
Joh, ik kom al dik 25 jaar bij Groningen, denk je nou echt dat ik serieus hoop dat ze degraderen?
Maar laat verder ook maar.