Welnee.Het gaat zondag nog gek lopen hoor. Let maar op.
Deed me heel erg denken aan AZ-Heerenveen in 2007. Er moest alleen nog even gewonnen worden in Rotterdam.Haha, daar wordt het gevierd alsof het kampioenschap al binnen is.
Doe ik ook niet. Ik geef volgens mij duidelijk aan dat we er nog niet zijn. Maar je kan nu beter 1 pt voorstaan dan 1 pt achterstaan.Deed me heel erg denken aan AZ-Heerenveen in 2007. Er moest alleen nog even gewonnen worden in Rotterdam.
Dus niet te vroeg juichen PSV-ers.
https://x.com/FrankBrinks/status/1922746770603282615Zelfs Weghorst niet? Die altijd alle aandacht op zich wil hebben
Wij zijn geen AZ.Deed me heel erg denken aan AZ-Heerenveen in 2007. Er moest alleen nog even gewonnen worden in Rotterdam.
Dus niet te vroeg juichen PSV-ers.
Wie is Bryan Smeets
Steijn wil ook van Ajax winnen.Sparta uit altijd lastig. PSV heeft afgelopen 2 thuiswedstrijden tegen Sparta het heel moeilijk gehad. Steijn wil gewoon winnen van PSV. Zal mij niets verbazen als PSV gewoon daar gaat verliezen.
Ik heb het over trainer Steijn.Steijn wil ook van Ajax winnen.
Zowel vader en zoon willen graag van Ajax winnen. Dat is logisch.Ik heb het over trainer Steijn.
Wat mij betreft worden er wat gasten van Ajax en Groningen nog geschorst na dat opstootje aan het einde. Jammer dat Manschot niet wat extra rode kaarten heeft gegeven.
Zou zo maar kunnen. PSV heeft de laatste 2 wedstrijden tegen Sparta het zeer moeilijk gehad.Ik zie Sparta zondag nog van PSV winnen he. Zo'n ontknoping is het.
Uiteindelijk zijn het dus de spelers die zich misdragen, met mafklapper Vaessen voorop.Als het maar rustig op de tribune blijft vanavond
ben ik wel bang voor dat het mis gaat