Eredivisie ronde 33 + 34

Wie wordt er kampioen?

• Ajax

• PSV

• HSV

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

gevegt

Well-known member
Het gaat zondag nog gek lopen hoor. Let maar op.
Welnee.
Twente wil met een goed gevoel de PO in en Steijn wil nog even laten zien waarom hij naar Feyenoord gaat.
Sparta zal er alles aan doen, komt met 1-0 voor, daarna gaat PSV weer voetballen en scoort 3x.
Appeltje eitje.

erka

Well-known member
Haha. Niemand van Ajax wilde voor de camera verschijnen. Toen moest Klaassen heen. Die zegt dan wel heel eerlijk: ja, ik ben ook maar gestuurd maar weet ook niet wat ik moet zeggen. :oops:

JMD

Well-known member
Deed me heel erg denken aan AZ-Heerenveen in 2007. Er moest alleen nog even gewonnen worden in Rotterdam.

Dus niet te vroeg juichen PSV-ers.
Doe ik ook niet. Ik geef volgens mij duidelijk aan dat we er nog niet zijn. Maar je kan nu beter 1 pt voorstaan dan 1 pt achterstaan.

Wel bizar, Blokzijl (die de 2-2 maakte) scoorde nog nooit in de eredivisie. Bryan Smeets heeft ook maar 1 eredivisiedoelpunt gemaakt. :)

stc

Well-known member
Sparta uit altijd lastig. PSV heeft afgelopen 2 thuiswedstrijden tegen Sparta het heel moeilijk gehad. Steijn wil gewoon winnen van PSV. Zal mij niets verbazen als PSV gewoon daar gaat verliezen.

gevegt

Well-known member
Ik heb het over trainer Steijn.

Wat mij betreft worden er wat gasten van Ajax en Groningen nog geschorst na dat opstootje aan het einde. Jammer dat Manschot niet wat extra rode kaarten heeft gegeven.
Zowel vader en zoon willen graag van Ajax winnen. Dat is logisch.
Wat mij betreft wordt er niemand meer geschorst. We moeten het op eigen kracht winnen.

stc

Well-known member
Ik ben benieuwd wie de scheidsrechters zijn bij Ajax - Fc Twente en PSV - Sparta. Hopelijk wordt het bij geen van tweeën Joey Kooy.

Maasveld

Well-known member
Als het maar rustig op de tribune blijft vanavond
ben ik wel bang voor dat het mis gaat
Uiteindelijk zijn het dus de spelers die zich misdragen, met mafklapper Vaessen voorop.

Het is me gelukt niets mee te krijgen tot de samenvattingen, blijft toch een mooie beleving. Wat een ontknoping in de Euroborg. Pasveer had niet zijn beste dag. PSV leek weer op het PSV van voor de winterstop. Ik vraag me wel af of het zo slim was zo uitbundig te juichen met de supporters na afloop. Toch een beetje Roda-vibes. Sparta kent een uitstekende 2de seizoenshelft, het is absoluut nog niet gespeeld.

Bovenaan